se vem man får besök av!

Hej!

Jag tycker det skulle vara intressant om man kunde se vem som besökte ens sida, kanske göra det lite lättare att ta kontakt med varanda på ett enkelt sätt!

eller vad tycker du?

Jag vet inte om det är möjligt rent tekniskt. Alltså att det lämnas kvar ett spår efter besökaren på ens egna "sida", men visst låter det kul. Annars kanske man skulle ha ett egen liten gästbok där folk kan lämna ett kort meddelande till en.

Nu är det väl enklast att sätta ett betyg på någons foto och där skriva en liten hälsning.

/

Klart det är möjligt. Till och med de enklaste communities brukar ha sånt.

Gästbok och ett PM-system vore ju inte fel heller men det känns inte som om de som arbetar med Utsidan bryr sig om sånt här längre eftersom detta har varit uppe massor av gånger tidigare och inget hänt då trots att det "ligger högt på listan" hos Utsidan.

talthoff

Forumvärd
Funktionen är möjlig ...

Vi har den på andra sajter som vi byggt (bl.a Fotosidan och Barnsidan). Där har vi också hanterat att alla inte uppskattar att "spåras".
Den kommer med största sannolikhet när vi gör uppgraderingen av Utsidan. Tillsammans med dom andra punkterna som står högt på listan.
Jag har tidigare lovat tidpunkter, men eftersom samtliga löften är passerade ger jag inga nya löften.

Min gissning är att den kommer en bunt nya funktioner, ansiktslyftningar med mera innan det börjar bli dags för jul. Vem vet, jultomten kanske har en "ansiktslyftning" för Utsidan i säcken ....

-Thomas

Nej!

Instämmer helt med Bogart, registreras gör vi tillräckligt ändå. Den information vi lämnar om oss själva anser jag bör vara frivillig. Möjligheten att kontakta andra via mail (eller kommentera foton/säga hej där som tidigare sagts) finns ju, och det är fullt tillräckligt.

Mvh Punkarn

Jaa, nu vet jag inte hur en sajt som Lunarstorm har gjort men vet ju att de har så att man kan kryssa i en ruta om man inte vill att andra ska se att man har besökt deras sidor!

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg