Scierra HMS Topdel

Hej
jag har ett Scierra HMS 9,4 fot 6/7 med en avbruten topdel. Jag har ringt runt till väldigt många butiker försökt kolla om dom hade några liggande eller om dom kunde få ta på en från tillverkaren men ingen kunde det.

så nu försöker jag på forum och kolla om någon har en att sälja till mig. om någon har det så är jag intreserad av att köpa den.

Jag har varit utför samma sak sedan jag brutit av toppen på mitt Scierra HMS AFTM 5-6. Då var Henrik på Dan-tackel (www.dan-tackel.com tel. 042-340601) till stor hjälp. Han fixade mig en ny topp genom Scierras agentur i Danmark. Prova med honom!

Har också ett HMS som farsan smackade bakluckan över. Inga problem att få en ny topp. Har för mig att spöt har någon forma av livstidsgaranti. Jag fick en ny topp och behövde bara betala frakten. Prövade att få köpa en extratopp till nästa fisketur med farsan men den skulle då kosta 2500 kr. Jag köpte mitt spö medans jag bodde i Norge men gick till en Scierra-förhandlare här i Östersund. Inga problem !!

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg