• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Samåkning till Storuman Folkhögskola 21:a Maj

För att ingen ska bli irriterad på att vi har fyllt deras mailbox kan vi ju skriva här. :cool:

Ett system som kanske förenklar.

Kan tänka sig att plocka upp någon/några samåkare

Namn:

Platser:1: (namn) 2: 3: 4:

Avreseort + tid:




Vill samåka

Namn:August Alvtegen (Delar självklart bensinpengar och kör vid behov.)

Tar upp antal platser: 1+Ryggsäck

Vill åka ifrån: Höga Kusten (Sandö)
 
Senast ändrad:
Vill samåka

Namn:Tomas Lissåker (Delar självklart bensinpengar, jobbar på körkortet så jag kan tyvärr inte köra.)

Tar upp antal platser: 1+Ryggsäck

Vill åka ifrån: Sandviken (Gävle)

P.S Bra initiativ August :)
 
hello!
jag ska åka från alfta, hälsingland. kommer ha egen bil men ska förmodligen åka upp till piteå direkt efter så har bara möjlighet att ta personer påvägen dit. om det inte är nån som ska till piteå då :p
pyser förmodligen upp tidigt på morgonen den 21a.
Bara att höra av er om det är nån som vill plockas upp. Vi delar bensinpengar, blir inte så dyrt.
Ska bli kul att se er allihopa!
bra initiativ att ha en tråd här.

kramkram.
 
Stockholm - Storuman

Hej!

Som sagt de verkar som de stort behov av samåkning, så jag ställer min Ford Focus till tjänst.

Från: Stockholm
Platser: Jag + 4 (men ganska trångt)

Vet inte om de blir fel men de första som bokar får plats, men som sagt alla ska me på ett eller annat sätt och boka gör man genom att ringa till mig 0736 50 81 26. Eget snask och musikstil med tages.

Tomas Nordlinder
 
Jönköping-Storuman

Hejsan!

Tänkte bara kolla om det finns intresse av samåkning typ från Jönköping till Storuman?

Ha det gött!

Mats Granström
 
Oslo via Östersund - Storuman

Hej,

Tänkte åka från Oslo via Östersund. Om det är någon som bor längs vägen och är sugen på att samåka så svara gärna.

/Emil
 
hej, tänkte komplettera med ett nummer där ni kan nå mig om ni är intresserad av att hoppa på någon stans mellan alfta och storuman, har 4 platser. kan anpassa "rutten" beroende på vart ni är.. ut med kusten eller inåt landet. 072 20 955 09.

//linn
 
Hejsan

Undrar om det är någon som kommer åka via Norsjö alternativt Lycksele på väg till Storuman

//Linnea