Vill Du göra mig sällskap till fjällen i sommar?
Jag är 28 år, trevlig och lätt att ha att göra med. Referenser finns ;-).
Tid: Tur på cirka 7-14 dagar under vecka 28-32.
Plats: Flexibel men gärna på eller kring norra Kungsleden.
Jag klarar av både lättare och svårare vandringar då jag har vandrat mycket tidigare, är i bra form och van vid friluftsliv.
Jag har gått i fjällen på vintern några gånger och ett två gånger på sommaren. Senast var förra sommaren då jag gick från Katterat till Nikkaluokta via Unna Allakas, Vistas, Nallo m. m. Den gången var det en stugtur med vandringssällskap en del av sträcken.
Jag är inte rädd för ensamhet men är rädd för vad som kan hända om jag är själv och råkar ut för en olycka! Dessutom är det roligare att vara fler. Alla möten är lärorika!
Jag är helst inte intresserad av att gå i sällskap med fler än tre personer.
Låter det intressant!! Hör av dig!!
Jag är 28 år, trevlig och lätt att ha att göra med. Referenser finns ;-).
Tid: Tur på cirka 7-14 dagar under vecka 28-32.
Plats: Flexibel men gärna på eller kring norra Kungsleden.
Jag klarar av både lättare och svårare vandringar då jag har vandrat mycket tidigare, är i bra form och van vid friluftsliv.
Jag har gått i fjällen på vintern några gånger och ett två gånger på sommaren. Senast var förra sommaren då jag gick från Katterat till Nikkaluokta via Unna Allakas, Vistas, Nallo m. m. Den gången var det en stugtur med vandringssällskap en del av sträcken.
Jag är inte rädd för ensamhet men är rädd för vad som kan hända om jag är själv och råkar ut för en olycka! Dessutom är det roligare att vara fler. Alla möten är lärorika!
Jag är helst inte intresserad av att gå i sällskap med fler än tre personer.
Låter det intressant!! Hör av dig!!