Runouts

Nog för att detta måste vara en av det absolut mest stupida trådar jag sett på Utsidan, men bara för att skingra alla tvivel kring din heroism - hur hård var turen?

Om vi inte - åtminstone - talar i termer av exponerad storvägg, minst TD+/solid grad 6, monsterrygga, endast bottenskyla i chockladtermosen (lämnad som en slingad chockstone och sista säkring) blödande fingrar och rimfrost i skägget är det fan inget att komma med.

Anything less comes with the territory!

/ L.
 
rockstarclimber; sa:
Nog för att detta måste vara en av det absolut mest stupida trådar jag sett på Utsidan, men bara för att skingra alla tvivel kring din heroism - hur hård var turen?

Om vi inte - åtminstone - talar i termer av exponerad storvägg, minst TD+/solid grad 6, monsterrygga, endast bottenskyla i chockladtermosen (lämnad som en slingad chockstone och sista säkring) blödande fingrar och rimfrost i skägget är det fan inget att komma med.

Anything less comes with the territory!

/ L.

-exakt!
 
Sådärrja, nu börjar det bli lite ordning på den här tråden.
Jag hyser inga tvivel heller om att det är aiddårarna som är modigast, så om det fortsätter i den här stilen blir det nog en intressant tråd även detta!
 
Eller kom till England och klättra lite höga E nummer i Peak distrikt.. Skit säkringar (om det finns några) och garanterade markfall....