Precis som Patric (PaTriC) då, han höll sig ju gömd under nån sten under ett år, för att sedan komma tillbaka med sina 5000+ inlägg...!Jag tror inte att Rungá är försvunnen utan bara håller sig dold ett tag. Det är inte så lätt att komma ifrån Utsidan. Har man hamnat i smeten en gång så är det svårt att ta sig härifrån. Det borde vara en varningstext på första sidan att man inte bör spendera mer än 5 min/dag på sidan...
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Rungá saknas... igen
- Trådstartare majjen
- Start datum
Precis som Patric (PaTriC) då, han höll sig ju gömd under nån sten under ett år, för att sedan komma tillbaka med sina 5000+ inlägg...!
Kan ju ha varit nån som kom åt [F1]-knappen ; )
Jag som läser mycket mer än jag postar kan nog tycka att det är hyfsat mycket tjat/missionerande om lättpackning faktiskt. För mig är det så pass att jag tänkt på det flera gånger när jag surfar runt. Vet ej om det är någon schism mellan UL-folket och ovan nämnde som menas med lättväckt-tråden?
Man kan inte låta bli att undra..
.. om detta verkligen är allvar, eller enbart en möjlighet att förbättra sin inläggstatistik och poäng på kottsamling? När det finns så många här som har över 1000 inlägg så kan jag inte låta bli att fundera på om en mer eller mindre saknas.
Kanske är jag helt fel ute, kanske inte. Det beror säkert på vem man pratar med.
.. om detta verkligen är allvar, eller enbart en möjlighet att förbättra sin inläggstatistik och poäng på kottsamling? När det finns så många här som har över 1000 inlägg så kan jag inte låta bli att fundera på om en mer eller mindre saknas.
Kanske är jag helt fel ute, kanske inte. Det beror säkert på vem man pratar med.
Jag saknar iallafall gubben. En 'sur' gubbe behövs här. Sen att vi är några pratglada får ni andra leva med
Jag håller med...
Jag håller med...
Samma här! Om jag inte missminner mig gjorde han ett uppehåll från utsidan en gång tidigare också. Saknad även då... Förhoppningsvis återkommer han även denna gång.
självklart saknas aktiva skribenter mer än inaktiva, inte alltid men ofta.. Roland är en av dom som kommer att saknas av många, dock behöver han vandra till en annan dal emellanåt då skitgropen ibland blir överfull.. efter tid förmultnar skiten och Roland kommer tebax, om vi har tur..
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg