Glöm inte förståelsen, det är en viktig fråga.
Tvestjärtar kryper in i öronen och lägger ägg vars larver som äter upp bäraren. Rena SF- skräckisen.
Ett liknande beteende finns i The Wrath of Khan. I naturen kan få höra dig skrika.
Glöm inte förståelsen, det är en viktig fråga.
Tvestjärtar kryper in i öronen och lägger ägg vars larver som äter upp bäraren. Rena SF- skräckisen.
Uppenbart bör vi tacka Klager för att han tar upp ett så viktigt ämne. Han missade dock att 1955 i Juli blev ego biten av en gädda.På den tiden var det inget tjafs, två plåster och ut igen.
När djur blir agressiva handlar det mest om att de kännerr sig hotade eller att man trampat in i deras revir. Jag antar att barnen i trådstarten varit på fel plats vid fel tillfälle och råkat hamnat i gäddornas plats för sköna mingelstunder, så kallade gäddhäng.
//A
Måste bara ställa mig frågan vad detta beror på? Känns inte som ett naturligt beteende. Medierna som blåser upp det kanske eller miljögifter som ändrar gäddornas handlande?
Några tankar kring det?
Jag tror gäddorna har blivit utsatta för något radioaktivt t.ex. u 137.
Ända sen hösten 1981 har gäddorna haft ett konstigt beteende.
Kan vara kusiner till Godzilla.
Det här blir en rolig tråd.
Jag tror gäddorna har blivit utsatta för något radioaktivt t.ex. u 137.
Ända sen hösten 1981 har gäddorna haft ett konstigt beteende.
Kan vara kusiner till Godzilla.
Det här blir en rolig tråd.
Jag tycker att de flesta här verkar vara naiva... Det är naturligtvis Naturvårdsverket och länsstyrelserna, i samarbete med Naturskyddsföreningen, som planterat ut genmodifierade gäddor i syfte att göra livet så surt som möjligt för vanligt folk på landsbygden. Precis som i fallet med andra farliga djur...
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Hittade små inälvor i trädgården.. | Vilda djur | 5 | ||
Vad finns det för blodsugande små flugor? | Vilda djur | 9 |