Ringklocka, en liten sådan...en tuta kanske?

Sundsvall är en kass stad för MTB...ska man cykla nånstans måste man dra igenom centrum (iallafall jag, som bor i Haga) för att hitta "roliga" spår...

Nåväl...jag är så less på alla barnvagnsmammo och gammeltanter som går 3 i bredd på en trottoar...jag brukar tvärnita en bit bakom dem för att dom ska höra att jag kommer...men då blir dom ju f*bannad och det är ju inte kul alltid :/

SÅ nu är jag på jakt efter en ringklocka som är minimalt liten och som duger åt att väcka liv i gamla tanter med vax i öronen! Vet du var jag kan få tag på en sådan lite pryl?

//Andreas

bergholm; sa:
Nåväl...jag är så less på alla barnvagnsmammo och gammeltanter som går 3 i bredd på en trottoar...jag brukar tvärnita en bit bakom dem för att dom ska höra att jag kommer...men då blir dom ju f*bannad och det är ju inte kul alltid :/
//Andreas

Annars hade det kanske varit säkrare (för både dej och gammeltanterna) att du höll dej på cykel- och körbanor.

/g

strand; sa:
bergholm; sa:
//Andreas

Annars hade det kanske varit säkrare (för både dej och gammeltanterna) att du höll dej på cykel- och körbanor.

/g

Tro mig...jag försöker :)

Men ha du varit i Sundsvall så förstår du nog...cykelvänlig stad? Nej!

Patric! Vad kostar den där tutan?!

Birgitta vet: tutor är gulliga

saxat ur Aftonbluddret, Publicerad: 2002-08-06

Birgitta, 36: Cykeln var underbar och tutan var gullig

Lustcyklaren

- Jag förstår att man bör ha cykelhjälm, men jag brukar inte använda det när jag är ute och njutningscyklar i naturen. Den här kändes lätt men lite väl varm. Jag har heller aldrig använt cykelskor, men de här gjorde att jag fick bättre grepp på pedalerna. Cykeln var helt underbar med en stabil och rejäl sadel. Picknick-korgen var fiffig. Tutan var hemskt gullig.

cykellust-108601-0_368.jpg

Re: Birgitta vet: tutor är gulliga

malindo; sa:
saxat ur Aftonbluddret, Publicerad: 2002-08-06

Birgitta, 36: Cykeln var underbar och tutan var gullig

Lustcyklaren

- Jag förstår att man bör ha cykelhjälm, men jag brukar inte använda det när jag är ute och njutningscyklar i naturen. Den här kändes lätt men lite väl varm. Jag har heller aldrig använt cykelskor, men de här gjorde att jag fick bättre grepp på pedalerna. Cykeln var helt underbar med en stabil och rejäl sadel. Picknick-korgen var fiffig. Tutan var hemskt gullig.

cykellust-108601-0_368.jpg

Snyft...jag blir gråtfärdig...

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Byta vevlager - liten fråga Mountainbike 2
Dayana Passar en sådan cykel mig? Mountainbike 6

Liknande trådar

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg