Det är inte alltid säkert.. Har varit med om att man fått ja som svar för att få en beställning och sedan beställer dom i sin tur (från tyskland?) och det tar några dagar extra.. Sedan säger man att det har blivit något fel med hanteringen av ordern och ber om ursäkt för det. Några av dessa firmor disskuteras på fotosidan.se. Samma företag som alltid använder samma bortförklaring.. Börjar bli lite pinsamt..
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Rimlig leveranstid?
- Trådstartare Bulingen
- Start datum
Slarvigt
Tack för alla synpunkter! Det känns bra att det är fler än jag själv som anser att Addnature.com har alldeles för lång leveranstid, när det tar en hel månad.
Det jag dessutom saknar är kommunikation mellan Addnature och kunden. Anser att de bör kontakta kunden och föra en dialog om hur ordern bäst bäst skall expedieras om det uppstått något problem.
Det var dessutom en helt annan kunds faktura som följde med min jacka!
Jag har via e-post meddelat Addnature om deras misstag, och krävt att de skall skicka mig rätt faktura!
Mycket slarvigt Addnature.com
Inte utan att man blir lite less!
Tack för alla synpunkter! Det känns bra att det är fler än jag själv som anser att Addnature.com har alldeles för lång leveranstid, när det tar en hel månad.
Det jag dessutom saknar är kommunikation mellan Addnature och kunden. Anser att de bör kontakta kunden och föra en dialog om hur ordern bäst bäst skall expedieras om det uppstått något problem.
Det var dessutom en helt annan kunds faktura som följde med min jacka!
Jag har via e-post meddelat Addnature om deras misstag, och krävt att de skall skicka mig rätt faktura!
Mycket slarvigt Addnature.com
Inte utan att man blir lite less!
Vid ett samtal med en kille som var lagerC på en stor friluftskedja i USA berättade han att ingenstans fanns det så många led med mellanhänder som just i Sverige, han hade skrivit sin MS uppsats om just det jämfört med USA. Av en fd kollega som är i grönsaksbranchen numera vet jag att så är det där oxså och en av mina juniorer var C för en stor livsmedelshall han hade 40 grossister att hålla reda på och de bytte sortiment över tiden.... Sverige är fantastiskt, det kopplat till stora uppvärmda lokaler och höga skatter bidrar inte till billigare nödvändigheter. Sena leveranser blir ju helt naturligt i det perspektivet.
Härnere brukar det komma från Tyskland på 3 dagar och Stockolm i bästa fall på 14 dar, gissa var ego handlar mest.
Härnere brukar det komma från Tyskland på 3 dagar och Stockolm i bästa fall på 14 dar, gissa var ego handlar mest.
avslutad210712
Gäst
När jag väntade på ett gäng med pocketböcker från Adlibris inför sommarens vandring. De säger sig ha 2-5 dagars leveranstid men vid en koll när inte böckerna hade kommit så fick jag svaret "Vi har inget eget lager utan vi beställer från våra leverantörer allteftersom så 2-5 dagars leveranstid är den tid det tar innan böcker lämnar oss OM DE FINNS HOS VÅR LEVERANTÖR" Dvs deras leveranstid är egentligen helt värdelös och skiljer sig helt från alla andra företag som jag handlat från.
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg