• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Rese-,frilufts-,klätter-,skid-,rolig- polare sökes

Hur gick det med klättringen, blev det av? Klättring med en öl efteråt kanske kan vara någonting för helgen (kan dock inte lördag) eller nästa vecka? Isåfall föreslår jag onsdag.

Skridskor i helgen, ja gärna! Min förkylning är iallafall nästan bra nu. Vem är med. Stina? Någon mer?
 
Hej alla glada!!

Visst blev det klättring i onsdags. Liksom det ska bli denna onsdag. Tänkte även försöka komma iväg ikväll, måndag, men ganska sent, kanske vid 20.30 tiden.

I helgen blev det lite skidåkning i fjällen. Undebart i fredags med strålande sol och nice manchester. Riktigt lite folk för att vara vecka nio. Lördag fick de nya goggelsarna bekänna färg då sikten var dålig. Mina oåkta Rossignol B4 däremot kom kanske inte riktigt till sin rätt i den ENORMA lössnö som Sverige kunde bjuda på :)

Som sagt, klättring onsdag på solna ca 19.00 - 22.00. Lite snack, lite bouldering, lite vägg, lite gymning. Försöker bättra på mina cins... de är katastrofala :)

Ha det grymt!
 
Ok klättring på onsdag! Länge sen jag klättrade nu så formen är väl tillbaka på noll, men det ska bli skoj att komma igång igen.
 
Jag är på!

Vad kul! Jag är gärna med och hittar på något. Nu har ju Svima öppnat också om någon är sugen på att följa med och inviga kajaksäsongen ;-) Maila mig i så fall så kan jag dra ihop någonting framöver.

anna_persson_73@yahoo.se

Hej! Anna
 
Vildmarksmässa

Ska ner på vildmarksmässan någon dag under helgen, troligtvis lördag. Någon prylgalning som vill följa med?
 
Det blir flera meddelanden på en gång här från mig, verkar vara mycket på gång, kul! Undrar om det är nåt på g nu på söndag den 18/3, då skulle det passa mig väldigt bra att komma ut!
 
Sista minuten...

tyvärr kan jag inte på söndag, hoppas jag :) Jagar nämligen en sista minuten resa till alperna. Vet precis var jag vill åka, hur jag vill bo och vad jag vill göra men man får ju inte vara så kräsen. Utbudet är smalt så här på vårkanten.. Vi får ta nya tag vecka 13. Då ska vi definitivt hitta på något, gärna ett helt gäng... Ha det bra!
 
vildmarksmässa och söndag

Jag hade också tänkt gå på vildmarksmässan, dag inte bestämd.

På söndag, Elin. Jag har inget planerat men om du har några förslag så är det möjligt att jag vill hänga med. Jag är mest lessen för att våren är här, vill åka skidor! Finns det kanske någonstans på dagsutflyktsavstånd det fortfarande går att åka? (jag har bil)
 
Skidåkning

tänkte bege mej upp till KUngsberget på söndag och åka lite telemark. Är ju relativt nära för lite skidåkning. Kanske inte den bästa skidåkningen men ändå lite pump i benen. Någon åka med?

Och lördagen blir mässan. Ses där?
 
Re: Skidåkning

Down; sa:
tänkte bege mej upp till KUngsberget på söndag och åka lite telemark. Är ju relativt nära för lite skidåkning. Kanske inte den bästa skidåkningen men ändå lite pump i benen. Någon åka med?

Och lördagen blir mässan. Ses där?

Aron,

Låter skoj! Nån aning om hur KB ser ut i dagsläget, så att det inte blir att åka vattenskidor menar jag... Är det ok förhållanden så är jag med!

/David
 
tjena Anna!

Så du har kommit igång och klättra...kul. jag hänger oxå gärna med någon gång om det passar. Snart börjar ute klättringen, Då borde vi styra en resa till typ Ågelsjön elr dylikt. Och då över en helg så vi kan ha en stor grillkväll med slackline och några "kalla"
ha det bra.
 

Liknande trådar


Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.