Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Rekord!!
- Trådstartare Don
- Start datum
Slaget!
Igår lördagen den 11 september lyckades Martin Jakobsson och jag Fredrik med bedriften att klättra 100 leder på ett dygn på kullen. Marathonet tog 14,5 timmar. Lederna klättrdes antingen som ett replag eller solo och det hela var fullständigt unsuported.
Kan väl bara säga att det var "ganska jobbigt" för att uttrycka sig på mild svenska...Och sista kruxet bestod av att köra hem utan att somna framför ratten.
Igår lördagen den 11 september lyckades Martin Jakobsson och jag Fredrik med bedriften att klättra 100 leder på ett dygn på kullen. Marathonet tog 14,5 timmar. Lederna klättrdes antingen som ett replag eller solo och det hela var fullständigt unsuported.
Kan väl bara säga att det var "ganska jobbigt" för att uttrycka sig på mild svenska...Och sista kruxet bestod av att köra hem utan att somna framför ratten.
Jg har gjort Watermelons, Yosemite, Arapiles och Nortpost på samma dag en gång för jättemång år sedan när jag var blåbär. Inte för att det är så myckat att skryta med, men ändå. Alla aidleder på dörren på en dag vore väl något att sattsa på?
Mer stolt är jag nog för mina 30 minuter på Afrodisiak och 25 på Amfibiecips i Ulorna i bouslän. Men det ska nog sänks ännu mer i vinter.
Ping away!
Mer stolt är jag nog för mina 30 minuter på Afrodisiak och 25 på Amfibiecips i Ulorna i bouslän. Men det ska nog sänks ännu mer i vinter.
Ping away!
Hmm
Det betyder ju att om man ska göra allt på dörren på en dag, så e det bara att låna ihop tokmycket skrot så slipper man rensa emellan. kan ju komma tillbaka veckan efter å plocka ner skiten!?
eller va det bara vid speedklättring som du inte räknade med rensningstiden?
Ja e iaf imponerad av 25 min på amfibiechips...
Det betyder ju att om man ska göra allt på dörren på en dag, så e det bara att låna ihop tokmycket skrot så slipper man rensa emellan. kan ju komma tillbaka veckan efter å plocka ner skiten!?
eller va det bara vid speedklättring som du inte räknade med rensningstiden?
Ja e iaf imponerad av 25 min på amfibiechips...
Fast om du tänker plocka ner skiten en vecka senare är nog risken att någon annan hinner före...
Man kan ju alltid dra saker till sin spets per. När det gäller replagsklättring typ speed på el cap så räknas det först när båda står på toppen och då måste ju andremannen rensa så det känns som att rensning ingår i repsoloaidspeed (långt orde det där).
Man kan ju alltid dra saker till sin spets per. När det gäller replagsklättring typ speed på el cap så räknas det först när båda står på toppen och då måste ju andremannen rensa så det känns som att rensning ingår i repsoloaidspeed (långt orde det där).
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg