Regnställ Mac in a Sac?

Ser inte ut som om huvan har nån skärm och det är tämligen dåligt i min bok...men det finns ju de som alltid har keps under en sådan huva så för dem kvittar det ju.
Sen ser den lite trång ut...inte nog bylsig.

För det priset är nog itabs packaway ett säkrare köp även om denna kan kan vara lika bra. om du har möjlighet att testa det innan köp så är det väl ganska säkert.

För det priset är nog itabs packaway ett säkrare köp även om denna kan kan vara lika bra. om du har möjlighet att testa det innan köp så är det väl ganska säkert.

Jag är Uppsalabo, så jag kan ju faktiskt försöka rulla förbi butiken. Återkommer med rapport.

Rätt det där med skärm, men jag är kepsvandrare.

Jag tror att jag väntar tills det börjar regna. Min sambo tycker att jag är tillräckligt knasig som det är.

Annars kunde du nog göra succé i kvarteret genom att klä på dig regnstället och leta rätt på närmsta trädgård med ungar och vattenspridare.

Nu har jag varit förbi butiken och tittat på Mac in a Sac. Det blev inget köp!

Materialet kändes plastigt och inget jag vill ha på mig en hel dag. Men framförallt hade jackan en helt vanlig dragkedja utan någon flik framför. Den konstruktionen brukar garanterat läcka.

Ställ dig i duschen och avlägg rapport snarast.

Nu har det regnat så inihelvete ett tag och regnstället fungerar bra. Inga probelm med att det läcker in någonstans. Däremot är det ju verkligen ett REGNSTÄLL vilket gör att det inte andas ett jota. Appselut toktätt vilket gör att det blir blött inifrån när man rör på sig.

Men man kan ju inte få allt för så lite pengar!

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Perra2 Ultralätt regnställ Lättpackning 18
Jörgen Fjaderlatt.se Världens lättaste och billigaste regnställ? Lättpackning 58

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg