Reeds chillcheater

Konstigt, jag har fortfarande inte fått ngt svar på något av mina mail.. Jaja, åker till malta imorgon och hoppas på tuiliq eller svar när jag kommer hem.

Nu har jag kommit hem från Malta och fortfarande inget mailsvar!
Dock låg det en tuiliq i brevlådan! :)

Har bara provat passformen mot mig själv än så länge och den är ok!
Något långa armar (dock tror jag det är för rörligheten), lite tighta ärmmuddar och lite litet ansiktshål.

Ansiktshålet är väl det jag känner att jag inte riktigt är bekväm med, ännu iaf..
Blir liksom inte riktigt bra, varken under eller över hakan.

Över hakan verkar det inte riktigt sluta tätt samt vill gärna glida upp på läpparna.
Under hakan sluter det tätt men övre kanten hamnar precis vid ögonbrynen, men det kanske bara är en vanesak..

//Christoffer

Vad bra att den kom till slut :)

Jag brukar har luvan under hakan där den sitter lite skönare och är tät. över hakan är den inte helt tät.
Min tuiliq stretchade sig lite samt att jag vande mig. så efter ngr användningar känns det bara bra och funkar fint även långa stunder. enda jobbiga är att man inte vill paddla med luvan på ett stökigt hav när det är soligt då man få så konstig solbränna annars ;)
Men för det mesta har jag luvan nere och tuiliqen sitter såpass tät kring halsen att det skulle funkar att rolla utan att få väldigt mkt vatten i.

Fick veta idag att Julie,hon som håller i mailkontakten hade varit på semester och ngn av de andra medarbetare hade tagit över så länge men nog inte riktig hunnit.

Liknande trådar

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg