recon.se?

Jag funderar på att beställa lite saker från www.recon.se och letar efter någon eller några som har handlat därifrån så jag inte behöver vara orolig för att få 20 tegelstenar i ett paket istället för det man beställer.
Många verkar länka till sidan, men jag har som sagt inte hittat någon som har skrivit att dom har handlat därifrån.

Recon är seriösa (i och för sig drivs Recon av storebrorsan till en av mina barndomskompisar, så jag kanske på nåt sätt är jävig). Men de levererar till många myndigheter och är enda stället där privatpersoner kan köpa Sacci-ryggsäckar till exempel.

Jag har beställt en del småsaker därifrån genom åren.

Om du vill hitta ett forum där Recon nämns ofta ska du gå till http://forum.soldf.com

Recon, jo han är ärlig och du behöver inte vara orolig för att få tegelsten i lådan.

Däremot är Recon kanske inte den snabbaste när det gäller reklamationer och han kan vara riktigt svår att få tag i ibland, både via mail och telefon. Vet inte hur många timmar jag la på att få byta en ryggsäck som hade tillverkningsfel, totalt tog det nog ett halvår från första kontakt till allt var klart. Visserligen var det Recons leverantör som var seg, men lite mer hade han nog kunnat ligga på dom, kanske skulle han skaffa mobiltelefon också, och kolla mailen varje dag...

Nåväl, slutsatsen är att man kan beställa från Recon utan att riskera att bli lurad och oftast är dom (han) snabba och bra också.

Ok

Jag funderar på att beställa lite saker från www.recon.se och letar efter någon eller några som har handlat därifrån så jag inte behöver vara orolig för att få 20 tegelstenar i ett paket istället för det man beställer.
Många verkar länka till sidan, men jag har som sagt inte hittat någon som har skrivit att dom har handlat därifrån.

>>>

Helt ok men jag skulle vilja kunna beställa så att man betalar i förskott av Recon men det gick inte.
Så förskottsavgiften får du stå ut med. Men det går snabbt att få paketet.

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg