Recensioner- när aktiveras de?

Hur länge dröjer det innan en recension aktiveras och syns? Granskar och ev. omkategoriserar ni varenda recension?

Tryckfelsnisse har skrivit: "Senaste inlagds recensioner" , där man går in i recensionsbanken.

Raskesven

Nu har det nog gått en vecka sedan jag lade in en recension under "Utrustning- övrigt- kamin Kifaru lättviktskamin". Den finns när jag kollar mina recensioner, men inte när jag kollar under "Utrustning- övrigt" eller under senast inlagda recensioner. Har det blivit något fel?

Raskesven

clindh

Forumvärd
Jag skall kolla med Per som sköter det där åt oss, misstänker han varit på sportlov eller dylikt.

Hej!

Jag ber om ursäkt för att inte recensionerna har kommit in som de ska den senaste veckan. Christer har rätt, jag har mycket riktigt varit på sportlov i Orsa Grönklitt (rekommenderas :)) och inte haft möjlighet att lägga in allting i databasen. Nu ska allting vara på plats som det ska. I fallet med kaminen flyttade jag den till kategorin Utrustning>Läger (håller på med en större genomgång av alla produktrecensioner, så det kan tänkas att saker och ting byter plats lite grann, i slutändan kommer det förhoppningsvis att bli mycket lättare att hitta det man söker)

Mvh
/Per

Hej!

Jag ber om ursäkt för att inte recensionerna har kommit in som de ska den senaste veckan. Christer har rätt, jag har mycket riktigt varit på sportlov i Orsa Grönklitt (rekommenderas :)) och inte haft möjlighet att lägga in allting i databasen. Nu ska allting vara på plats som det ska. I fallet med kaminen flyttade jag den till kategorin Utrustning>Läger (håller på med en större genomgång av alla produktrecensioner, så det kan tänkas att saker och ting byter plats lite grann, i slutändan kommer det förhoppningsvis att bli mycket lättare att hitta det man söker)

Mvh
/Per
Helt ok. Sportlov och Orsa Grönklitt ursäktar det mesta;-)

Snarast bättre att kaminen hamnade i "läger". Enda anledningen till att jag lade den under "övrigt" är att min eldspis ligger där.

Raskesven

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg