Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Recensioner- när aktiveras de?
- Trådstartare Raskesven
- Start datum
Hej!
Jag ber om ursäkt för att inte recensionerna har kommit in som de ska den senaste veckan. Christer har rätt, jag har mycket riktigt varit på sportlov i Orsa Grönklitt (rekommenderas ) och inte haft möjlighet att lägga in allting i databasen. Nu ska allting vara på plats som det ska. I fallet med kaminen flyttade jag den till kategorin Utrustning>Läger (håller på med en större genomgång av alla produktrecensioner, så det kan tänkas att saker och ting byter plats lite grann, i slutändan kommer det förhoppningsvis att bli mycket lättare att hitta det man söker)
Mvh
/Per
Jag ber om ursäkt för att inte recensionerna har kommit in som de ska den senaste veckan. Christer har rätt, jag har mycket riktigt varit på sportlov i Orsa Grönklitt (rekommenderas ) och inte haft möjlighet att lägga in allting i databasen. Nu ska allting vara på plats som det ska. I fallet med kaminen flyttade jag den till kategorin Utrustning>Läger (håller på med en större genomgång av alla produktrecensioner, så det kan tänkas att saker och ting byter plats lite grann, i slutändan kommer det förhoppningsvis att bli mycket lättare att hitta det man söker)
Mvh
/Per
Helt ok. Sportlov och Orsa Grönklitt ursäktar det mesta;-)Hej!
Mvh
/Per
Snarast bättre att kaminen hamnade i "läger". Enda anledningen till att jag lade den under "övrigt" är att min eldspis ligger där.
Raskesven
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg