Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Recensioner- när aktiveras de?
- Trådstartare Raskesven
- Start datum
Hej!
Jag ber om ursäkt för att inte recensionerna har kommit in som de ska den senaste veckan. Christer har rätt, jag har mycket riktigt varit på sportlov i Orsa Grönklitt (rekommenderas ) och inte haft möjlighet att lägga in allting i databasen. Nu ska allting vara på plats som det ska. I fallet med kaminen flyttade jag den till kategorin Utrustning>Läger (håller på med en större genomgång av alla produktrecensioner, så det kan tänkas att saker och ting byter plats lite grann, i slutändan kommer det förhoppningsvis att bli mycket lättare att hitta det man söker)
Mvh
/Per
Jag ber om ursäkt för att inte recensionerna har kommit in som de ska den senaste veckan. Christer har rätt, jag har mycket riktigt varit på sportlov i Orsa Grönklitt (rekommenderas ) och inte haft möjlighet att lägga in allting i databasen. Nu ska allting vara på plats som det ska. I fallet med kaminen flyttade jag den till kategorin Utrustning>Läger (håller på med en större genomgång av alla produktrecensioner, så det kan tänkas att saker och ting byter plats lite grann, i slutändan kommer det förhoppningsvis att bli mycket lättare att hitta det man söker)
Mvh
/Per
Helt ok. Sportlov och Orsa Grönklitt ursäktar det mesta;-)Hej!
Mvh
/Per
Snarast bättre att kaminen hamnade i "läger". Enda anledningen till att jag lade den under "övrigt" är att min eldspis ligger där.
Raskesven
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg