Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Pulversaft?
- Trådstartare JohnnyL
- Start datum
Jag groggar inte nu trots att ämnet hamnade i fel forum, men bo och sova kanske passar också!
Tack Erik! Energidryck borde kunna funka, som Vodka/Redbull ungefär
Brasklapp.
Pripps Energy är isotonisk, googla.
valdemar
varför måste det vara saft?
varför duger inte fruktsoppa?
varför duger inte fruktsoppa?
Herreminje...
Nu har det spårat ut totalt!
Är ni små barn? Sprit dricks rent, med spritsmak. Kan med fördel kylas en stund i bäcken.
valdemar
Nu har det spårat ut totalt!
Är ni små barn? Sprit dricks rent, med spritsmak. Kan med fördel kylas en stund i bäcken.
valdemar
Senast ändrad:
Kan rekommendera "Kool Aid". Pulversaft, mycket socker. Läskande och gott.
Aldrig använt det till uteaktiviteter eller som groggvirke. Men jag tror faktiskt kool aid skulle funka till sprit.
http://www.koolaiduk.com/
Går beställa från UK
Aldrig använt det till uteaktiviteter eller som groggvirke. Men jag tror faktiskt kool aid skulle funka till sprit.
http://www.koolaiduk.com/
Går beställa från UK
Hej!
Är det nån som vet var man kan få tag på pulversaft? Har googlat på det men ser bara att folk har använt det, men inte var man kan få tag på det.
Tack på förhand!
Johnny, som vill ha lätt groggvirke.
I Reals militära dygnsportion finns saftpåsar (en röda bär, någon blåbärsaktig och en gul citrus) ofta en per mål i alla 3 målen. Men senast jag såg en civil prislapp på en sådan 3målskub så var det 3-400 SEK och det blir ju dyr saft även om man får en hel del annat "på köpet"
/Patrik, som nog hellre köpt vitamin brustabletter för ditt behov - bubblorna gör det ju nästan till fält-champange ;-)
Om man ser mellan fingrarna ang. 'hädelsen' groggvirke, hur är det med saftpulver? Minns att det fanns småpåsar som gav 2 dl för drygt 20 år sedan, och då oftast hos 'lokale turken'.
Var det inte nåt om nån tillsats som inte var alltigenom godhjärtad och måst skjutas i sank. Det var väl 10-15 år sedan hysterin började, allt som kan vara farligt är direkt dödande.
valdemar
Var det inte nåt om nån tillsats som inte var alltigenom godhjärtad och måst skjutas i sank. Det var väl 10-15 år sedan hysterin började, allt som kan vara farligt är direkt dödande.
valdemar
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg