Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
produkttester?
- Trådstartare rofe85
- Start datum
Edgeflyfishing
På vår sajt http://www.edgeflyfishing.com finns ett litet antal tester... och fler kommer, så håll ögonen öppna!
//Henrik
På vår sajt http://www.edgeflyfishing.com finns ett litet antal tester... och fler kommer, så håll ögonen öppna!
//Henrik
Re: Edgeflyfishing
Visst för att jag tycker ni gör ett enormt bra arbete med Edge Flyfishing, men du kanske ska tillägga att testerna är sponsrade (framförallt av Vision skulle jag misstänka).
Peppe
Sunray Shadow; sa:På vår sajt http://www.edgeflyfishing.com finns ett litet antal tester... och fler kommer, så håll ögonen öppna!
//Henrik
Visst för att jag tycker ni gör ett enormt bra arbete med Edge Flyfishing, men du kanske ska tillägga att testerna är sponsrade (framförallt av Vision skulle jag misstänka).
Peppe
visst har du rätt i det... men det framgår väl även av texterna på sidan.
Jag tror att en väsentlig skillnad på våra och andras tester är att vi öppet redovisar att vi är sponsrade. Jag har svårt att tänka mig att speciellt stor del av de tester som publiceras (på nätet och andra ställen)är helt osponsrade.
Tilläggas bör väl också att våra tester egentligen kanske borde kallas rekommendationer, och att det för oss är en hederssak att endast rekommendera produkter som vi verkligen trivs med.
I slutändan ska man dock inte glömma att själv skaffa sig en uppfattning om vem som ligger bakom, och vad syftet är med det som publiceras.... och det gäller ALLT
//Henrik
Jag tror att en väsentlig skillnad på våra och andras tester är att vi öppet redovisar att vi är sponsrade. Jag har svårt att tänka mig att speciellt stor del av de tester som publiceras (på nätet och andra ställen)är helt osponsrade.
Tilläggas bör väl också att våra tester egentligen kanske borde kallas rekommendationer, och att det för oss är en hederssak att endast rekommendera produkter som vi verkligen trivs med.
I slutändan ska man dock inte glömma att själv skaffa sig en uppfattning om vem som ligger bakom, och vad syftet är med det som publiceras.... och det gäller ALLT
//Henrik
jag förstår då iaf vem som sponsrade testerna men vad jag var ute efter var mer produkttester där man ställer olika märken av en viss vara mot varandra och jämför, tex så är ju en vadarjacka bra jämfört med en vanlig till vadning, men hur den är jämfört med andra märken är väl det som alla som funderar på att köpa en vill veta...såna tester saknas på denna sida, men annars är den bra... så sidrekomendationen kan jag inte klaga på......
Sånna tester syns ibland i våra kära fisketidningar, men de är ofta eller alltid helt värdelösa eftersom de inte haft tid att testa på riktigt (till skillnad från edge som är mer fiskare än journalister). Den sajt du efterfrågar har jag inte sett. Är det nån speciell produkt du funderar på tycker jag du ska prova ställa frågan här under en ny tråd. Det finns många kompetenta prylbögar som nyttjar detta forum, även om det varit lite tyst nu de senaste veckorna.
Jag är rätt skeptisk till tester över huvud taget. Det är nog oftast som Henke säger att en sponsor smyger i kulisserna.
Släng upp frågan om en vass pryl på ett forum och du får nog en bättre bild.
Släng upp frågan om en vass pryl på ett forum och du får nog en bättre bild.
Putte!
Henka har jag ju sagt, akta så jag inte sabbar din karma
Henka har jag ju sagt, akta så jag inte sabbar din karma
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg