Jag har åkt på grym huvudvärk och illamående ett antal gånger efter bl.a. innebandy och mountainbike då puls och svettning ligger på topp för mig. Igår blev det så illa att jag bara kunde ligga hela kvällen och var sen tvungen att spy vid midnatt. Vaknade med så kraftig huvudvärk så jag fick jobba hemifrån på halvfart idag. På morgonen klarade jag bara 10 min åt gången pga. värken.
Någon som har liknande bekymmer och idéer på lösning? Ladda med Resorb före och i vattenflaskan? Det händer några gånger per år att det blir riktigt illa men ofta är jag ändå som en död sill med hyfsad huvudvärk resten av kvällen. Jag försöker att äta och dricka men det verkar inte riktigt hjälpa eller så kanske jag ska börja med mer än bara vatten. Tacksam för tips.
Någon som har liknande bekymmer och idéer på lösning? Ladda med Resorb före och i vattenflaskan? Det händer några gånger per år att det blir riktigt illa men ofta är jag ändå som en död sill med hyfsad huvudvärk resten av kvällen. Jag försöker att äta och dricka men det verkar inte riktigt hjälpa eller så kanske jag ska börja med mer än bara vatten. Tacksam för tips.