Presentation

Ja, den var riktigt snygg, har missat den också! Törs själv inte lägga upp fler bilder på mina knivar då de hela tiden blir anmälda och mina inlägg borttagna. Men sånt är livet, trevlig att få ta del av er andras verk!

Mvh / Karl-Erik

Ja, den var riktigt snygg, har missat den också! Törs själv inte lägga upp fler bilder på mina knivar då de hela tiden blir anmälda och mina inlägg borttagna. Men sånt är livet, trevlig att få ta del av er andras verk!

Mvh / Karl-Erik

Nu förstår jag inte - på vilka grunder anmäls dina knivar? Låter mycket konstigt.

Maple Hunter

Äh, vi kör hårt och lägger in denna som jag fick färdig i dag.
Bladet är AEB-L rostfritt och skaftet är stabiliserad och färgad lönn med mässing pinnar. Knivens längd är 200 mm. Ett mycket vackert blad och skaft,svårt att se på foton djupet i träet.

http://jeknives.blogspot.com/

Bilagor

• Hunter 1 003.jpg
    Hunter 1 003.jpg
    141.8 KB · Visningar: 256
  • Combi 1.jpg
    Combi 1.jpg
    92.4 KB · Visningar: 268
  • Combi 2.jpg
    Combi 2.jpg
    89.2 KB · Visningar: 259
Nu förstår jag inte - på vilka grunder anmäls dina knivar? Låter mycket konstigt.

Ja, tycker jag med med någon anmäler iallafall mina knivinlägg som reklam för egen vinning, alla verkar tro att jag kör företag eller heltidsknivmakare fast jag bara är en hobbymakare som har ett välfyllt galleri av bilder på mina genom åren tillverkade knivar. Men men så är det och som sagt, det är kul att jag iallafall får titta på andras knivar, det är inte fy skam.

Mvh / Karl-Erik

Julgåva till dottern

Denna blev färdig idag en liten nätt rackare att ha med i ryggsäcken.Bladet är ett Eklund i AEB-L och skaftet i ebenholts och mässing,knivens längd endast 150mm,litet speciell design på slidan eller fodralet.

Bilagor

• Julklapps knivar 5.jpg
    Julklapps knivar 5.jpg
    110.4 KB · Visningar: 243
  • Julklapps knivar 4.jpg
    Julklapps knivar 4.jpg
    125.8 KB · Visningar: 246
  • Julklapps knivar 3.jpg
    Julklapps knivar 3.jpg
    114.5 KB · Visningar: 219
Julgåva till sonen

I samma veva blev sonens julgåva klar. Bladet av T Karlsson i AEB-L och skaftet i desert ironwood och ebenholts med nysilver. Knivens längd 210mm

Bilagor

• Julklapps knivar 6.jpg
    Julklapps knivar 6.jpg
    119.6 KB · Visningar: 234
  • Julklapps knivar 7.jpg
    Julklapps knivar 7.jpg
    137.3 KB · Visningar: 221

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg