• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Premiär för www.kristofer-foto.se!

Ett bra tips är att lära dig CSS också. Då kan du enkelt ändra utseendet på alla sidor genom att ändra i EN fil.

Jepp!
Har kollat en del också om CSS men eftersom jag är nyfrälst på html så dröjer det nog lite innan jag sätter mig in i det.
www.ninetnet.com är en alldeles suverän hemsida om hur man gör hemsidor för den som är intresserad.
(Också en av de FÅ sidor om hemsidor som faktiskt är snygg.)
 
Uppskattar verkligen er hjälp!
Ska ta mig tid att sätta mig in i detta framöver.
Apropå att spara tid så är jag som person väldigt strukturerad så att göra en ny går väldigt fort då jag har en "grundlayout" med meny och allt förutom det som ska finnas på själva sidan.
Att ha en engelsk variant känns ockås väldigt kul och enda skillnaden är att alla filer har ett _eng-tillägg på slutet och alla bilder är länkade till samma plats, så det är bara kopiera. :)