popup varje gång

Jag förstår att ni fortfarande behöver reklam för att driva sidan men som medlem blir jag jä...gt trött på dvdreklamen som popar upp varje gång jag byter sida!
Ha gärna banners där ni vill men INTE DESSA POPUPS. Folk kommer att ledsna på dessa sidor fortare än ni anar om detta ska fortsätta. Om detta fortsätter kommer jag allt mer sällan att besöka dessa sidor för att insupa andras kunskap och försöka dela med mig av min erfarenhet inom kajak.

clindh

Forumvärd
Att den där DVD-reklamen verkar korkat skriven så att den poppar upp så ofta är att bara att beklaga. Stäng inte fönstret som poppar upp, lägg det under istället så slipper du den.

Popups har diskuterats i denna tråd redan.

Vi kommer snarast stänga av all popupreklam för våra stödmedlemmar. Stödmedlemsskap är ju den intäktskälla vi föredrar över att behöva ta in påträngande reklam.

Uppdatering kl 23:28: nu är all popup-reklam avstängd
för våra stödmedlemmar. Bli stödmedlem:
http://www.utsidan.se/medlem/stodmedlemskap.htm

Guest

Gäst
clindh; sa:
Vi kommer snarast stänga av all popupreklam för våra stödmedlemmar. Stödmedlemsskap är ju den intäktskälla vi föredrar över att behöva ta in påträngande reklam.

Uppdatering kl 23:28: nu är all popup-reklam avstängd
för våra stödmedlemmar. Bli stödmedlem:
http://www.utsidan.se/medlem/stodmedlemskap.htm

Tack, Christer!
Detta är enligt min mening det bästa hittills med stödmedlemskapet!
/Mattias

Kanon!

Håller med Mattias och Gustav! Skönt att slippa pop-up-reklamen. Äntligen betalar sig stödmedlemskapet :)

/Håkan

Det var väll bra

Men jag har aldrig fått upp den där reklamen någonsin sedan jag blev stödmedlem..

Konstigt men bra

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg