Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ska börja med sport-bh den dag jag kan klämma fast en colaburk mellan mina bröstmuskler, och då är det antingen dags att sluta med anabola, eller att söka akuten för diabetes typ 2...
Äh, att säga att pulsmätaren åker ner är bara ett annat sätt att säga "men gud vad välbyggd jag är", ungefär som "Asså jag fattar bara inte, ALLA mina jeans är för stora liksom".
Det bästa måste ju vara att ha pulsbandet snett ner från axeln, ungefär som man bär en trunk
Haha Nä, men det hade sett roligt ut
Något som jag kan tänka mig skulle kunna vara ett potentiellt problem för tjejer, framför allt toksmala tjejer är att sensorna hamnar mitt emot varandra (dom kräver en vinkel).
Förhoppningsvis är det inte så många här som är smala som en telefonstolpe över bröstet.
Mitt bröstband åkte alltid ner, så jag har satt "hängslen" på det. Ett resårband som går från pulsbandet vid ena skulderbladet, över axeln, ner runt pulsbandet mitt på bröstet och sedan upp över andra axeln och ner till bandet på andra sidan.
Gissa om min fru retar mig för att jag "har BH" när jag tränar...
Mitt bröstband åkte alltid ner, så jag har satt "hängslen" på det. Ett resårband som går från pulsbandet vid ena skulderbladet, över axeln, ner runt pulsbandet mitt på bröstet och sedan upp över andra axeln och ner till bandet på andra sidan.