• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Patric???

Apropå okända kändisar. Vem är Frazze? Jag har varit här sedan 2001/2002 och sedan dess finns det där mycket omtalade fenomenet Frazze.

Man verkar ju vara totalt ute om man inte känner till honom.

mvh,
/En uppmärksam men ändå okunnig trådläsare från Långtbortistan, avd. Tyskland
 
Bara 117 inlägg. Jag tycker mig minnas så många fler.

Men han är lite som snömannen. En del är säkra på att han finns ,andra avfärdar det som en fantasi. Men det brukar dra upp damm ändå.
 
Hans hemsida är not found men Frazze finns eller någons som kallar sig för Frazze. Lyckades spåra upp honom via några nätsidor och fick e-post av honom. Jag skrev en intresseförfrågan till honom men han hörde aldrig av sig ... *spåren kallnar*....
 
Allt är mitt fel, jag nämnde i en tråd att jag köpt en Hultafors kolstålskniv -istället för en mora- och resten är historia...

5628292.jpg
 
strand; sa:
Nordesjö; sa:
Vem var Gröntall och vad gjorde han?

...och vem var Patric?

PATRIC var allas vâr idol.
Ingen kunde lyfta sâ mycket i bänkpress som PATRIC och ingen fick livet ur div saker med en bilradioantenn lika snitzigt.

Det är trâkigt att en del profiler väljer att försvinna och det är skönt när andra försvinner, Patric tillhör den första kategorin.