Jag skall bara spåra upp Fraszze å Putte. Jag misstänker de har en jointventure någonstans ...*kollar spåren*....Almgren; sa:Nej Roland, överge oss inte. Inte du också.Rungá; sa:Jag tar min spårkäpp och ger mig ut.
-
Om "Fritt Forum"
Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.
OBS!
Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Patric???
- Trådstartare graylingman
- Start datum
Jag antar att jag kan berätta nu...sachsaren; sa:Apropå okända kändisar. Vem är Frazze? Jag har varit här sedan 2001/2002 och sedan dess finns det där mycket omtalade fenomenet Frazze.
Patric och Frazze är en och samma person!
Nordesjö; sa:Vem var Gröntall och vad gjorde han?
...och vem var Patric?
strand; sa:Nordesjö; sa:Vem var Gröntall och vad gjorde han?
...och vem var Patric?
PATRIC var allas vâr idol.
Ingen kunde lyfta sâ mycket i bänkpress som PATRIC och ingen fick livet ur div saker med en bilradioantenn lika snitzigt.
Det är trâkigt att en del profiler väljer att försvinna och det är skönt när andra försvinner, Patric tillhör den första kategorin.
Håller med! Och noterar att du inte nämner några namn i den andra kategorin
//A
//A
graylingman; sa:Håller med! Och noterar att du inte nämner några namn i den andra kategorin
//A
Precis, även om man kände VIBBarna
Hoppas att han kommer tillbaka. Men han kanske har skaffat sig ett liv utanför datorn?
Men en sak är säker, http://www.utsian.se kommer aldrig att bli sig lik, det känns tomt här nu.
Men en sak är säker, http://www.utsian.se kommer aldrig att bli sig lik, det känns tomt här nu.
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg