Påsktur (igen!!!)

Eftersom vi Östgötar nu har begåvats med ett helt eget forum tänkte jag annonsera på nytt att vi är ett litet gäng (tämligen obekanta med varandra får jag lov att säga) som tänker göra en liten vandringstur under påskhelgen (fre-sö) för att njuta av lite vacker landskap runt Kisa. Alla som vill kan haka på!

Vi har börjat planera turen så smått via en mejllista men det kan ju vara läge att sätta lite sprätt på detta forum också genom en ny inbjudan... så får man se om forumet fyller någon funktion :).

Ha det gott till alla östgötar!

Annika

Bra idé!

Bra idé!
Denna gång är jag dock förhindrad att deltaga, men fortsättningsvis hänger jag gärna på :)

Ingen fara, ambitionen är att ju att det ska bli fler sådana "öppna" inbjudningar :).

Ha det gott!

Annika

intresserad

Hej!

Jag är intresserad av att göra något kul över påsk. Annika, eftersom du inte vill ha mejl via utsidan, hur kommer jag med på mejllistan?

Mvh,
Carl

Toppen!

Satt just och kikade på lederna i Östergötland och planerade lite smått vårens små turer :)
Kör ni bara dagsturer eller kan det bli aktuellt med övernattningar med tält också?

Jag har mailat Mattias min adress för att vara med i listan, men visst vore det trevligt om lite info över turerna kunde visas här... På alla östgötar´s eget forum över friluftsaktiviteter.
Var förresten ute för 3é helgen i följd och denna gång för att testa mitt nya tält som funkade kanon.

Re: intresserad

Hej!

Mejla till mattiaswesterberg@hotmail.com, han har ansvarat för att lägga till nya personer hittills. Annars går det bra att mejla mig också climbing_4ever,@hotmail.com. Jag har kanske missat någon inställning på personprofilen som gör att man inte kan skicka mejle till mig via utsidan?

Credeiki; sa:
Hej!

Jag är intresserad av att göra något kul över påsk. Annika, eftersom du inte vill ha mejl via utsidan, hur kommer jag med på mejllistan?

Mvh,
Carl

Personligen tycker jag att det vore roligt om vi kunde styra om hela mejllistan till detta forum på något smart sätt. Poängen är ju att kunna samla intressant info och intresserade människor på ett och samma ställe! Mejllistan kom dock till världen några veckor innan detta forum såg dagens ljus. I dags datum verkar det som att vi kommer att bli minst 5 stycken under påsk, några vill övernatta, andra inte.

Apropå din fråga så är ambitionsnivån på alla turer valfri! Personligen tycker jag både om dagsturer och övernattningar, det beror helt och hållet på väder och vind och hur tiden räcker till. Jag är öppen för det emsta och är nyfiken på att lära känna ett nytt område eftersom jag flyttade till Linköping i höstas. Vad har ni andra för intressen när det gäller friluftsliv?

Ha det gott!

Annika

Re: Re: intresserad

annex; sa:
Hej!

Mejla till mattiaswesterberg@hotmail.com, han har ansvarat för att lägga till nya personer hittills. Annars går det bra att mejla mig också climbing_4ever,@hotmail.com. Jag har kanske missat någon inställning på personprofilen som gör att man inte kan skicka mejle till mig via utsidan?

Tack för infot! Jag har mejlat Mattias.

För att du ska kunna få email så måste du ändra på DIN SIDA under "Ändra din profil" och se till att du inte har "Dölj" iklickat bredvid epostadress.

/Carl

Ambition

Jag tycker det är trevligt med åtminstone en övernattning på en lagom tur. Gillar att njuta och inte försöka slå några rekord m a p distans/timme eller längdrekord. Kvalitet före kvantitet är ett bra slogan tycker jag. :)

Vi kommer troigtvis 2 till från Norrköping och vi släpar med oss tält givetvis... Men vi känner inte till området runt Kisa något...
Så det skulle vara bra med lite mer info om ev. uppsamlingsplats som är lätt att hitta till m.m.

Vad kul!

Jag vill också följa med! Jag har mailat Dennis.

Visserligen har jag inget tält... och bara en sommarsovsäck... och så hade jag lite planer i påskhelgen men sådana bagateller får naturligtvis inte komma ivägen för en friluftstur.

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
peter1959 Är tillbaka igen! Östergötland 6

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg