Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Paracord armband
- Trådstartare ljaw
- Start datum
googla så hitter du massor av "gör det själv guider" och filmer på youtube.
/Erik
/Erik
50 öre snöre vekar väldigt räntabelt.....fult är det dessutom....men smaken ju som....
På 1950 talet var det vådligt populärt att göra de här flätningarna i plastisolerhölje från elaffären, fanns i alla möjliga färger ungefär som paracord nu. Vi gjorde i vargungarna minns jag...
På 1950 talet var det vådligt populärt att göra de här flätningarna i plastisolerhölje från elaffären, fanns i alla möjliga färger ungefär som paracord nu. Vi gjorde i vargungarna minns jag...
Går att köpa av Ulf Karlsson
På Prylmarknaden, se: http://www.utsidan.se/classifieds/view.htm?ID=46690
så finns Paracord Bracelet att köpa!
Har köpt ett själv och det var bra kvalite och välarbetat! Fick välja färger själv! Betalade och det kom på posten inom 5dagar, så snabbt gick det! Vet naturligtvis inte om han säljer instruktioner, men fråga kan man ju....
Lycka till!
/Solitere
På Prylmarknaden, se: http://www.utsidan.se/classifieds/view.htm?ID=46690
så finns Paracord Bracelet att köpa!
Har köpt ett själv och det var bra kvalite och välarbetat! Fick välja färger själv! Betalade och det kom på posten inom 5dagar, så snabbt gick det! Vet naturligtvis inte om han säljer instruktioner, men fråga kan man ju....
Lycka till!
/Solitere
Livrem, hängslen och snören.
Kan du halvera dina käng eller skosnören har du ju redan där en del med dig....Men trygghetsnarkomanin vet inga gränser......
Överlevnadsprylar är ett geschäft.....IMHO
Kan du halvera dina käng eller skosnören har du ju redan där en del med dig....Men trygghetsnarkomanin vet inga gränser......
Överlevnadsprylar är ett geschäft.....IMHO
Nån som vet nått ställe där det finns lite större längder (och till billigare pris!).
Vid googling dyker det upp en dryg 300m rulle från terräng.se men den verkar vara en spöksida av en borttagen länk (men jag kommer nog ringa och höra ändå).
Paracord i all ära men jag tänker inte betala de priserna som folk tar för 30meters bitarna.
Vid googling dyker det upp en dryg 300m rulle från terräng.se men den verkar vara en spöksida av en borttagen länk (men jag kommer nog ringa och höra ändå).
Paracord i all ära men jag tänker inte betala de priserna som folk tar för 30meters bitarna.
kolla på supplycaptain.com, där finns många färger till ett hyffsat pris.
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Paracord hur funkar det? | Överlevnad | 4 |
Liknande trådar
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg