• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Paddelkamrat våren 07..

Hej tjejer!!
Jag har paddlat sen våren 06 och har blivigt ordentligt biten!!!!!! Undrar vad sjutton man hittar på vintertid? Surfar runt på olika paddelsighter o önskar inget annat än att våren vore här!
Har ingen egen kajak än så länge men brukar hyra antingen på Svima eller Point 65 nere i Pampas Marina.. Har gått nybörjarkurs o paddlat på egen hand eller i grupp men känner att det vore trevligt att kunna sticka ut spontat med någon tjejkompis.
Det vore jättetrevligt om man kunde dra ihop några likasinnade o bara babbla kayak.../Sussie

Kullaberg

Tjena.

Brukar göra en tur runt Kullaberg i Skåne vintertid. Sveriges Kap Horn.

Du kan kolla bilderna från senaste turen på http://www.kanotguiden.com, gå in under skåne, kullen, bilder.

Det var helt vidstilla och soligt när vi lämnade Mölle men 2 km från Arild blåste det upp bakifrån och snön vräkte ner när vi passerade Nimis. Vi gick sedan tillbaks till Mölle i strålande solsken med en kall vin i ryggen.

Stiffe

kajak

Hej!

Jag har paddlat några gånger och gillar det. Är kanske inte helt frälst (ännu) men planerar iallafall att ge mig ut med en kompis över en helg i sommar i skärgården runt Nynäshamn. Kanske tälta eller sova på ex. Landsorts vandrarhem. Du är varmt välkommen att hänga med! Kan även tänka mig, precis som du nämnde, att bara sticka ut lite spontant när andan faller på. Hör gärna av dig!

//Jenny

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg