Tid och Datum!
Vi får se om det är någon som vill hänga med först!
Verkar som vanligt inte vara sådär värst många omedelbara aspiranter...
Trodde i min enfald att det var detta som den moderna tekniken skulle avhjälpa, men inser samtidigt att det är svårt att förtränga våra "gamla" sätt att vara och göra.
Sverige är ju ett litet land, med lite folk, kanske vi inte riktigt heller har samma intressen, planer och visioner.
Men:
Är det fel forum, fel expedition eller helt fel överhuvudtaget? ;-)
Kanske man måste vara helsponsrad och ha 24 timmars mediabevakning för att det skall gå att genomföra?
Vad vet jag, men lite putt blir jag (och nu menar jag sådär rent generellt).
Putt på att det snackas så mycket, putt på att ingen någonsin har tid (eller tar sig tid) och putt på att jag själv ens fortfarande orkar bry mig...
Sedan kan man ju ransaka sig själv om hur lätt det är att "bara hänga med"...
Kanske det måste vara "super-rätt" för att man skall nappa med okänt folk.
Lätt att glömma av att andra naturligtvis inte vet hur bra, rejäl och envis jag kan vara
Jag är ju själv inte speciellt intresserad av "knäppisar", men kanske man är en själv?
Jag dock vanligtvis ganska kritisk till att yttra mig vitt och brett på allmäna forum, jag gillar inte att lämna spår efter mig, jag gillar att vara inkognito och kanske det är just det 50 000 andra gör, jämfört med de 100 pers som här ofta dyker upp i diskussionerna om vitt och brett?
Nåja, skam den som ger sig, det är ju lättare att koncentrera sig på naturen när man är själv.
Och så får ju min kajak enklare plats på Ingelas biltak ;-)
Frågan är hur platt och kort en kajak måste vara för att man skall få komma på tåget i Halmstad?
Ingen som har lust att lyfta mig och en krokodilkajak från Göteborg till Skillingarydtrakten?
Förutom en del roliga anekdoter väntar en belöning den modiga själen.
A