• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Outside?

Hur är det egentligen...

Har inte fått en tidning på ett bra tag nu! Inget svar på telefon och ingen hemsida. Svarar inte på mail för den delen heller!!!

Nån som har någon info?!

// Robban
 
Ja, konkursen är väl ett faktum. Kadens som gick under samma finska utgivare har ju återuppstått i springtime's regi.

Synd att det sista man hade å göra med dom va att teckna en prenumeration på vildmarksmässan.
Inte ett spår sedan dess..
Man tycker ju att man som prenumerant borde få veta någonting iallafall. Men icke!
 
Outside var ju ett skämt. Rena skojet. Massor av braskande reklam och en jäkla massa designlarv över hela sidorna. Men intressant information? Jag är inget jättefan av Utemaggan, men i jämförelse mellan dessa båda är Maggan rena rama explosionen av fängslande content. Vilket alltså säger ganska lite.
 

avslutad210712

Gäst
Å fasiken

Trodde att jag glömt att betala prenumerationen och att det var därför jag inte fick några fler tidningar. Fast då brukar man å andra sidan få sjuttioelva påminnelser innan tidningarna lednsar.