Om fotoalbum...

Jag tycker fotoalbumen är en mycket trevlig sak som gör att man kan sätta en mer personlig prägel på sin profil än att bara kryssa i intressen....precis som ju också möjligheten till personliga kommentarer......
Som skrivits innan vore det bra med ett ställe där alla fotoalbum med bilder fanns tillsammans och gärna med en lite "new" ikon om det uppgraderats. Jag skulle även önska att fotoalbum fanns med som en länk vid personinformationen när man skriver inlägg.....
Alltså....Där det nu står Profil e-mail hemsida och admin borde det även stå fotoalbum....men bara för dem som har bilder inlagda.... Då skulle man slippa kolla på profilen och sedan klicka på fotoalbum för att besviket konstatera att det inte fanns några bilder.....

Ett tack till alla som lagt in härliga bilder att titta på (själv har jasg inte hunnit fixa mer än två ännu:-( och ett tack till utsidan som ger oss chansen) (dessutom bra system med lagom stora indexbilder som blir större när man klickar....)

Så tycker jag vad tycker ni andra?

/Andreas

Instämmer med föregående talare!

Du tog orden ur munnen på mig Andreas! ;)

Mycket av det du skriver är precis sånt som jag hade tänkt ta upp. Länk vid personinformationen när man skriver inlägg är en ny idé som jag gillar.

Andreas skriver:
"Ett tack till alla som lagt in härliga bilder att titta på"

Nu har jag också lagt in några bilder så att även jag ska omfattas av ditt tack ;-)

Hälsningar,

/JOHAN

fotoalbum

Tycker att det låter som en utmärkt ide med länk vid ev inlägg som talar att man har bilder inlagda i sitt fotoalbum..

Jag tycker oxå att det vore bra

... och därför sitter jag och kodar på den funktionen nu... men först måste jag bygga upp lite nya funktioner för kottesystemet, till exempel att man ska kunna värva medlemmar och lite annat...

/Niklas, utsidanhackare...

Kanonbra Niklas!

Kul att du svarar och agerar snabbt! Det är sånt som gör det kul för oss användare att tycka till! Bra också med kottar till folk som värvar medlemmar!

Hälsningar,

/JOHAN
[Ändrat av johanl 2000-09-26 kl 17:36]

Kategorier i fotoalbum

Man borde kunna välja att sortera efter kategori tex paddling. Man lägger ju till kategori när man lägger upp bilder men jag hittar inte något sätt att bara se paddelbilder.

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg