Jag har köpt mig ett par Teva Tera-fi dam. Dom kom som ny modell i år som jag förstått det, bara funnits för män innan, och när jag provade dom i butiken så kändes dom mycket bra. Men nu när jag gått i dom så har jag stört mig mer och mer. Det känns som om uppbyggnaden i hålfoten är mer uppbyggd i högersandalen än i vänstersandalen. Så mycket skillnad att jag får ont i höger hålfot och inte kan gå mer än korta stunder i dom. Jag har hög hålfot och har andra skor med ordentliga uppbyggnader i hålfoten men aldrig upplevt att det känns olika förut. Min första tanke var så klart att mina fötter är olika. Jag var till butiken och provgick ett par andra för att se om det bara var mitt exemplar, men de kändes lika dant. Om jag försöker mäta och jämföra uppbyggnaden tycker jag att jag får några millimeters skillnad, men det är svårt att säga då det är svårt att mäta exakt på samma plats.
Är det någon mer som har upplevt det här? Eller får jag se mig som lite ojämt tillverkad
Är det någon mer som har upplevt det här? Eller får jag se mig som lite ojämt tillverkad