Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Övernattningstur!
- Trådstartare TorbjörnGbg
- Start datum
Team Uteliggarna renoverar vindskyddsbänken vid Stora Härsjön
Snyggt 😀
Men det skulle ha gjorts innan mitt parasoll slog runt stocken 😀
Blir som nytt du får rikta det lite! Å andra sidan skulle parasollet varit i Jönköping om det vart kvarglömt med dagens vindar..
Blir som nytt du får rikta det lite! Å andra sidan skulle parasollet varit i Jönköping om det vart kvarglömt med dagens vindar..
Det vart som nytt redan den kvällen 😀
Men jag hade säkrat den så den hade blivit kvar....... Garanterat 😀
Kul att ses igen .....
Ser som vanligt trevligt ut. Kanske man själv kan komma ut någon gång snart...
Fin runda med avslutning mot en övernattningstur, vissa kör p.g.a tidsbrist inte flera dagar.
Bora och Federico avgick från Vättlefjäll och jag från utkanten av Göteborg zickzackade och kom fram till denna tur.
Jag hade fyra dygn och hann med nattfrost,grillparty,fiske och regn med en söt liten tjej och knallade sedan mot St.Härsjön och övernattningsturen.
Bilder blandat , men jag med isflaket i konservburken,engångsgrillen och 2kg fågel och nötkött,Bora och Federico och Mr Zip och Torbjörn - sedan jag dygn på väg hem med ryggsäcken.
Väldigt varierande väder , episk sol och +20 till minus 3 och sedan regn och på söndagen minst sagt lätt storm.
Så det är bara och haka på
Bora och Federico avgick från Vättlefjäll och jag från utkanten av Göteborg zickzackade och kom fram till denna tur.
Jag hade fyra dygn och hann med nattfrost,grillparty,fiske och regn med en söt liten tjej och knallade sedan mot St.Härsjön och övernattningsturen.
Bilder blandat , men jag med isflaket i konservburken,engångsgrillen och 2kg fågel och nötkött,Bora och Federico och Mr Zip och Torbjörn - sedan jag dygn på väg hem med ryggsäcken.
Väldigt varierande väder , episk sol och +20 till minus 3 och sedan regn och på söndagen minst sagt lätt storm.
Så det är bara och haka på
Bilagor
Team Uteliggarna renoverar vindskyddsbänken vid Stora Härsjön
Vilket hantverk! 👍 😃 blev riktigt bra faktiskt!
Ja verkligen , du borde få diplom från kungen för ditt initiativ till detta mästerverk
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg