Övernattningstur!

tack för en lyckad tur. nytt för denna gång var parasollet. nästa gång lägger vi till små färgglada drinkar...

Bilagor

• tmp_5353-1000265945573325.jpg
    tmp_5353-1000265945573325.jpg
    68.9 KB · Visningar: 461
Fin runda med avslutning mot en övernattningstur, vissa kör p.g.a tidsbrist inte flera dagar.
Bora och Federico avgick från Vättlefjäll och jag från utkanten av Göteborg zickzackade och kom fram till denna tur.
Jag hade fyra dygn och hann med nattfrost,grillparty,fiske och regn med en söt liten tjej och knallade sedan mot St.Härsjön och övernattningsturen.

Bilder blandat , men jag med isflaket i konservburken,engångsgrillen och 2kg fågel och nötkött,Bora och Federico och Mr Zip och Torbjörn - sedan jag dygn på väg hem med ryggsäcken.

Väldigt varierande väder , episk sol och +20 till minus 3 och sedan regn och på söndagen minst sagt lätt storm.

Så det är bara och haka på

Bilagor

• 1.jpg
    1.jpg
    55 KB · Visningar: 427
  • 2.jpg
    2.jpg
    51.8 KB · Visningar: 423
  • 4.jpg
    4.jpg
    75.1 KB · Visningar: 419
  • 3.jpg
    3.jpg
    41.8 KB · Visningar: 443
  • 5.jpg
    5.jpg
    89.4 KB · Visningar: 429
Shit vad trevligt ni verkar ha haft, riktigt roligt att se alla bilder. Blir verkligen sugen på att hänga med någon gång.

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg