jag är med på nästa tur.
mjensen 5 Februari 2015 #1,335 Jag fick ju förhinder, men vill gärna vara med den här gången istället.
Azalea 5 Februari 2015 #1,336 Ser ju redan bra ut det här!! Alltså, anmälda till övernattningstur 21 - 22 / 2, so far...: Azalea TorbjörnGbg Rimn Troswe mjensen
Ser ju redan bra ut det här!! Alltså, anmälda till övernattningstur 21 - 22 / 2, so far...: Azalea TorbjörnGbg Rimn Troswe mjensen
Mr Zip 12 Februari 2015 #1,339 21-22 övernattningstur! Missa inte denna! 😀 Tyvärr så kan inte jag följa med.....
Azalea 16 Februari 2015 #1,341 Övernattning 21-22/3 Då uppdaterar vi anmälningsläget: Azalea TorbjörnGbg Rimn Troswe mjensen Oneidahiker PM till anmälda med platsangivelse är på G under kvällen!
Övernattning 21-22/3 Då uppdaterar vi anmälningsläget: Azalea TorbjörnGbg Rimn Troswe mjensen Oneidahiker PM till anmälda med platsangivelse är på G under kvällen!
Azalea 17 Februari 2015 #1,343 Vad trevligt! Då ser anmälningsläget ut så här: Azalea TorbjörnGbg Rimn Troswe mjensen Oneidahiker HGFredrik Det finns plats för fler!! Välkomna alla som vill tillbringa en trevlig kväll runt elden och övernatta ute i naturen! /Azalea
Vad trevligt! Då ser anmälningsläget ut så här: Azalea TorbjörnGbg Rimn Troswe mjensen Oneidahiker HGFredrik Det finns plats för fler!! Välkomna alla som vill tillbringa en trevlig kväll runt elden och övernatta ute i naturen! /Azalea
mjensen 22 Februari 2015 #1,344 Ser fram emot nästa gång Och då hoppas jag inte det regnar, som det brukar göra när jag är med. //mjensen
Ser fram emot nästa gång Och då hoppas jag inte det regnar, som det brukar göra när jag är med. //mjensen