Övernattningstur!

utflykt!

Hallå alla glada människor! Jag och Enya har tänkt att ta oss på ett eller annat sätt till bokskogarna. Kolektivt tar det ca 1 timma och 40 minuter på lördagen men söndagen vet jag inte hur bussarna går. Är lite inne på att ta bilen. Har inget 100% klart för mig i dagsläget. Försöker tänka ut hur jag ska göra. Någon som har en minibuss, så hade det varit ultimat!

Jag hänger på men kommet inte loss innan kl 1600 så är på plats i Varberg innan 17.00

Tyvärr finns det allergiska i familjen så Enya kan inte åka med.... Mvh Mr Zip

Bokskogstur i Halland 27-27

Hej på er

Nu är vi fyra stycken hittills som kommer till vindskyddet utmed Hallandsleden vid Gällarpesjön i Nösslinge. (några mil nordöst om Varberg)

Jag försöker vara där runt lunchtid.
Intresserade kan pm a mig för mer info.

Välkomna / Peo

Hej Lasse

Jag skickar lite bilder till dig på lördag kväll, så du kan vara med mentalt......
Krya på dig i förskott

Vi höres / Peo

Då jag är allergisk mot hund och katt så vill jag inte ha dessa i bilen, men tar gärna övrigt :)
Jag kommer nog åka ner ganska tidigt för att njuta lite av luften i de Hallänska skogarna.
Hur många kommer att vara med?

Hej Morgan

I dagsläget blir vi 4-5 stycken, det är ca lika många som inte svarat ännu.
Jag försöker vara vid vindskyddet senast vid lunch.

/ Peo

Hallå på er, har varit lite dålig på å skriva å kolla forumet på ett tag. Ja måste säga att jag är ofantligt sugen på att hänga på i de halländska skogrna i helgen, vet dock inte hur det ser ut med måsten. Ska ta en ordentlig koll till imorgon så hör jag väll av mig efter det, var ju fantastiskt trevligt när jag var med sist trots kylan:D

Ja nu blir det till att ta med sommarsäcken då det bjuds på plusgrader :)
Så för Wictor så blir det rena rama tropikvärmen..... :)

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg