Jag ska förhandla bort ett barnkalas här, men det ska nog gå att lösa.
Går alltid förhandla... Hoppas vi ses till helgen Mvh // Andreas
Jag ska förhandla bort ett barnkalas här, men det ska nog gå att lösa.
Hej!
Roligt att så många är engagerade i denna tråd! Tycker det är hög tid att vi planerar in nästa tur med övernattning.
Jag har ett förslag att vi försöker få till en ny tur,lördag till söndag (9-10/2). Vädret är inte lätt att förutspå, men det lämnar vi till högre makter.
Det är fritt fram att komma med förslag om plats. Finns nog många här som har något "smultronställe" som skulle kunna passa.
Det är bra om det finns något typ av vindskydd. Alla förslag är välkomna.
/Torbjörn
9-10 feb ... Nästa helg bär det ut igen. Svarttjärn kanske är ett alternativ. eller ska vi prova Stora Hassungaredssjön. // Andreas
Låter som en god idé. Förhandlingen är klar, och jag är klar för att åka. Det hade varit roligt att få med sig sin UQ, men det ser ut att bli liggunderlag vilket säkert blir lika bra.
Jag bjuder sannolikt på smörstekta pilgrimsmusslor, bara en sån grej.
Hej !
Bor i Halland, jobbar i Göteborg..
Vandrar mest i Halland i bokskogarna.
Har bra koll på vandring i bokskogarna i Halland, framtida vandringar med tillgång till vindskydd kan ordnas.
Hänger gärna med på vandring med övernattning i göteborgsområdet.
/ Peo
Vad roligt !! Skickar meddelande om var vi ska träffas när vi har bestämt turen o övernattnings ställe !! // Andreas
Alla vandringar under 5 km räknas som vandringar, allt över räknas som bergsbestigningar.
Om vi ska roa oss med lite matlagning , tycker jag 0,99 låter mer rimligt.
Skulle vi roa oss med att fixa en bra lägerplats också är ännu kortare bättre. (Tja, det låter ju åtminstone bättre än att säga att min småbarnsförälderkondition är under all rimlighet).
Testade ni förresten stora marschaller sist ni var ute?