Övernattningstur!

Vad kul att så många kommer även om man behöver en ark för att klara oktober regn!! Laddar upp med extra linor och tarp. ses på lördag eftermiddag!! 😀 // Mr zip

Sovsäckssfundering

Funderar lite på hur långt in på hösten jag kan använda min Marmot Never Winter. Använder ett sovsäckstäcke nu som komplement men det kanske är dags att investera i en mer lämpad höst, vinter säck.
Vad har ni för något när ni sover ute i gbgregionen på hösten?

Anmälningsläget 25-26/10

Klockan 11:19...uppdaterad anmälningslista!
Zip
Ajla
AnnikaJ
Morgan
Rimn
Oneidahiker
Tinyl
Leonin
Bora
Anemon
andebjor
Azalea
TorbjörnGbg
Troswe
Nisse nys Wasse

Funderar lite på hur långt in på hösten jag kan använda min Marmot Never Winter. Använder ett sovsäckstäcke nu som komplement men det kanske är dags att investera i en mer lämpad höst, vinter säck.
Vad har ni för något när ni sover ute i gbgregionen på hösten?

Jag kör än så länge med en syntetsäck, klara runt nollan. Men sover i tält och med ett väl isolerat liggunderlag samt med lite förstärkningskläder på kroppen så klara jag mig bra.

Till vintern blir det en ordentligt tjock vintersäck!

Kan jag också få ett PM vart det är någonstans? Ska jobba i morgon men funderar på att komma ut under eftermiddagen/kvällen.

Rackarns. Hittar ingen barnvakt idag så jag kommer inte loss.
Ha nu så kul så ses vi förhoppningsvis nästa tur i skogen.
Vädret ser för övrigt ut att bli så toppen det bara kan blir i monsunperioder som dessa.

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg