Övernattningstur Nerike

Lillsjön

Jag övernattade vid Lillsjön över valborg och vedförrådet var överfullt dock med långa längder och det saknades såg och yxa vid vindskyddet. Både yxa och bågsåg fanns vid Lillsjöbäcken.

Sen så saknades det tak på vindskyddet :p Men det låg brädor och underlagspapp där så förhoppningsvis så fixar dom till det innan ni ska iväg plus att dom hade kört dit nya sittstockar så om ni har tur så kommer det bara i toppskick! :)
 

Bilagor

  • bild.jpg
    bild.jpg
    87 KB · Visningar: 450
  • image (1).jpg
    image (1).jpg
    57 KB · Visningar: 465
Jag övernattade vid Lillsjön över valborg och vedförrådet var överfullt dock med långa längder och det saknades såg och yxa vid vindskyddet. Både yxa och bågsåg fanns vid Lillsjöbäcken.

Sen så saknades det tak på vindskyddet :p Men det låg brädor och underlagspapp där så förhoppningsvis så fixar dom till det innan ni ska iväg plus att dom hade kört dit nya sittstockar så om ni har tur så kommer det bara i toppskick! :)

Vad bra att du varit där o rekat=) Jag har kastat ut en fråga ang detta på ett forum på FB hoppas jag får svar inom kort. Annars ser det ju väldigt fint ut =)
 
Vad bra att du varit där o rekat=) Jag har kastat ut en fråga ang detta på ett forum på FB hoppas jag får svar inom kort. Annars ser det ju väldigt fint ut =)

Jag infogar det svar jag fick=)

"Jag fick ett snabbt svar.
Skogsstyrelsen håller på att renovera hela platsen. De fixar nytt vedförråd, nytt dass och ska nu lägga nya taket. Så det är på G."

Ser lovande ut =)
 
Långhelg!

Är det någon som har några sjysta planer med uteliv i helgen? Ska ju vara superväder i veckan :)
Sitter själv och kollar på några leder och drabbas av beslutångest :p
 
Lista

Ja, vad händer? Har inte fått något mail än.

Nej han som tog på sig listan är nog ute på annat just nu.

Jag är där vid 19 tiden och kommer ta med mat för hela helgen. Vart nästa natt blir får visa sig.
För min del planerar jag hängmatta att sova i. Jag åker bil från Örebro och tänkte handla lite maten avresa. Vill någon åka med så ropa till.
 
Nej han som tog på sig listan är nog ute på annat just nu.

Jag är där vid 19 tiden och kommer ta med mat för hela helgen. Vart nästa natt blir får visa sig.
För min del planerar jag hängmatta att sova i. Jag åker bil från Örebro och tänkte handla lite maten avresa. Vill någon åka med så ropa till.

Då blir vi två i varje fall! :)
Jag planerar att gå en sträcka på Tio sjöars led först innan jag går vidare till Lillsjön. Är på plats vid Lillsjön på eftermiddagen. Det blir en övernattning för mig.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
magkar80 Övernattningstur kring Jönköping Allmänt om friluftsliv 0

Liknande trådar