Detta är inte första gången jag gör något sådant. Jag har fjällvandrat tidigare (dock detta med sällskap). Det var 3 dagars vandring. Maten var det ingen större begränsning på då vi hade stationer vi gick emellan som var förberedda med proviant.
Tält kommer inte att ingå i min utrustning, däremot kommer det att följa med en presenning som kommer få agera regn/vindskydd på lämpligast sätt. Sovsäck är ett måste (enligt mig). Sover jag inte blir jag nästintill ofunktionell och kommer göra massa dumdristiga grejer.
Planen är ju att hela tiden hålla mig i rörelse då jag ska ta mig från en plats till en annan. Kommer orientera mig med karta och kompass och kommer ha en stor yta att röra mig på. (är i alla fall planen). I närheten kommer det finnas vattendrag med fiskemöjligheter och vatten.
Vattenrensningen har jag löst. Hittade vattenreningstabletter som desificerar (stavning) vattnet på 3 timmar. Efter det har jag en reningsutrustning för partikelbortagning samt att jag efter det kommer att koka vattnet. Att bli magsjuk under denna resa är inte min plan
.
Plats kommer jag att studera ut. Skall lägga mycket tid på detta så att jag blir nöjd med det.
Tack för det seriösa svaret.