Forumet Nytt forum
- Trådstartare clindh
- Start datum
Mittåt!Funkar perfekt på (min) mobil iallafall. Tack!
Om man vill visa sitt "riktiga" namn eller ej väljer man själv i egna kontoinställningar - som synesJag saknar att se namnen på användarna. Det finns relativt många som har valt att visa sitt riktiga namn. I det gamla forumet syntes både användarnamnet och det riktiga namnet. Nu ser jag bara användarnamnet.
Får du verkligen upp alla dina inlägg den vägen? Jag får upp knappt hälften.Tryck på "Ditt innehåll" (Ditt konto hittar du långt upp till höger)
Jag tror jag ser det mesta jag startat från menyn ovanför en träd: "HItta trådar -> Dina trådar" men inte från "min sida" - där får jag felmeddelande på "skapade trådar"Får du verkligen upp alla dina inlägg den vägen? Jag får upp knappt hälften.
Jag misstänker att din misstanke - att det inte är ALLA inlägg- är rätt. Jag testade och såg mina senaste och trodde i min enfald att det var alla men vid närmare kontroll visar det sig att det är nog bara en bråkdel. Konstigt nog är dom fördelade över många år. Dom täcker alltså inte det sista året eller någon speciell tidsperiod. Märkligt!Får du verkligen upp alla dina inlägg den vägen? Jag får upp knappt hälften.
Jag misstänker att din misstanke - att det inte är ALLA inlägg- är rätt. Jag testade och såg mina senaste och trodde i min enfald att det var alla men vid närmare kontroll visar det sig att det är nog bara en bråkdel. Konstigt nog är dom fördelade över många år. Dom täcker alltså inte det sista året eller någon speciell tidsperiod. Märkligt!