Forumet Nytt forum
- Trådstartare clindh
- Start datum
Samma här, förutom i liggande läge. Använder iPhone.Får högra sidan bortklippt även om jag är inloggad i mobilen.
Hahaha, känns igen från en del andra fora och lika fjantigt här som där. Det händer ju att jag sneglar på antalet inlägg, primärt för att se om det är någon nyreggad som behöver lite stöttning. Den informationen känns som den enda meningsfulla och syntes förr utan aktivt klickande på resp. profil - alltså en försämring. Skippa barnsligheterna.(...) Jag är tydligen Forumräv nu också. Är det en ny grej, eller har den inte varit lika synlig tidigare? Vad baseras dessa nivåer på?
Jag har inte hittat att sätt att få ut den länken direkt i trådlistan än, men skall kika.
Tills vidare får man leva med att det är två klick - klicka in på tråden först, sedan klicka på "Gå till nytt".
Visa bilaga 32313
Edit: märkte nu att trådrubiken ju verkat ta en till "unread" redan, i allafall i ett ämne jag just skrev i. Det kan nog vara så att systemet nu behöver lära sig vad respektive medlem läst och inte i trådar, det kom inte med i konverteringen. Så detta kanske löser sig.
Hahaha, känns igen från en del andra fora och lika fjantigt här som där. Det händer ju att jag sneglar på antalet inlägg, primärt för att se om det är någon nyreggad som behöver lite stöttning. Den informationen känns som den enda meningsfulla och syntes förr utan aktivt klickande på resp. profil - alltså en försämring. Skippa barnsligheterna.
Hahaha, känns igen från en del andra fora och lika fjantigt här som där.
Jag blev mest chockad över att jag varit aktiv så länge att jag klassas som räv =)