• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

nyfiken på er med massa kottar!

Re: Re: Re: Re: Re: Qalitetten

tigertamjaren; sa:
Men Patric, du är ju en begåvad ung (nåja) man (nåja igen!), hemsan gosse hittar du med förbundna ögon.

Lite för mycket vin på kvarnen kanske?

Huja.

/ G

Det e tur att det e huvet de e fel på å inte benen annars så hade jag sprungit ihjäl mig..

Men Tigern, du kan nog inte heller vara helt vid dina sunda vätskor.. Förut så visste jag inte men nu efter en runda på din hemsa så e jag säker..hugaligen

:)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Qalitetten

FJS90/91; sa:
Men Tigern, du kan nog inte heller vara helt vid dina sunda vätskor.. Förut så visste jag inte men nu efter en runda på din hemsa så e jag säker..hugaligen
:)

Jag sa ju att jag är en tönt!

;)

/ G

(som nu loggar ur denna tråd för lång tid framöver, av på tråden redan framlagda skäl...)

Jag har inte läst alla kommentarer till tråden (nyss hemkommen från semestern och har 700 nya trådar:).

Jag har konfererat elektroniskt sen början av 90-talet vilket gjort att jag så att säga gör det "flytande". Jag har fått bra rutin på att skumma efter intressanta trådar och skriver snabbt. Jag har deltagit i forum där det kom 400-500 nya inlägg per dygn och det ansågs "töntigt" att hoppa över inlägg så man "läste" såklart allt.

På jobbet så tar jag mitt fika vid datorn istället för fikabordet som alla andra (eftersom jag är döv hänger jag ändå inte med i snacket runt fikabordet så varför ska jag sitta där och se dum ut?).

SWE3171; sa:
Hmm, en massa kottar?
Jag har läst från första till sista inlägget om man nu kan läsa med William Gran´t nivån vid ögonhöjd och jag tror detta handlar om kottar och den enda kotte jag har är liten och när jag hoppar i en fjällbäck blir den väldigt liten... å Christer å alla moderatoret kom ihåg att detta är fritt forum...gunatt! zzzzzzzzzz ... de som har kottar har inget liv......// Roland ZZZZZZZ

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg