Re: Re: så går det när man varit borta en dag...
Hej,
Det är av eget intresse som jag bevakar detta forum, men även som företagare eftersom det ligger i vår målsättning att kunder blir nöjda med våra produkter. Om nu synpunkter och frågor inte ventileras direkt till oss så har vi inte möjlighet att ge adekvat information direkt till dig som kund.
Framför allt är det viktigt att vi får information om sådant som inte fungerar bra, då kan vi förbättra våra produkter. En snabb reklamation gör både mig som leverantör och dig som kund nöjd. Missnöje eller missförstånd rörande en produkt som framkommer på ett användarforum ligger kvar "i evig tid" på nätet.
Jag har valt att driva företag inom GPS eftersom jag själv är intresserad användare sedan många år. Ofta har produkter uppstått eftersom jag själv ville ha något som inte fanns eller att användare i användarforum efterlyst speciella lösningar.
Kontakta mig på mail (christer@clover.se) angående väskan så ska vi hitta en lösning.
MVH/Christer
http://www.clover.se
Martin O; sa:Som moderator på http://www.astronomiguiden.com,där vi inte accepterar näringsidkare i forumet känns detta lite konstigt.
Tackar för ditt utförliga svar, Christer. Tyvärr så är jag inte lika nöjd med väskan jag beställde. Den spricker i sömmen vid "glaset".
/Martin
Hej,
Det är av eget intresse som jag bevakar detta forum, men även som företagare eftersom det ligger i vår målsättning att kunder blir nöjda med våra produkter. Om nu synpunkter och frågor inte ventileras direkt till oss så har vi inte möjlighet att ge adekvat information direkt till dig som kund.
Framför allt är det viktigt att vi får information om sådant som inte fungerar bra, då kan vi förbättra våra produkter. En snabb reklamation gör både mig som leverantör och dig som kund nöjd. Missnöje eller missförstånd rörande en produkt som framkommer på ett användarforum ligger kvar "i evig tid" på nätet.
Jag har valt att driva företag inom GPS eftersom jag själv är intresserad användare sedan många år. Ofta har produkter uppstått eftersom jag själv ville ha något som inte fanns eller att användare i användarforum efterlyst speciella lösningar.
Kontakta mig på mail (christer@clover.se) angående väskan så ska vi hitta en lösning.
MVH/Christer
http://www.clover.se