Vi arbetar just nu med att ta fram en bättre sökfunktion för sidan.
Ledlänkar är något vi kommer lägga mycket tid på att få in på den nya sidan, det är inte bortglömt.
Det kommer ta lite tid då det är cirka 2000 sidor som det ska kodas in på.
Jag tror att det är en bra idé att hålla folk uppdaterade. Visa att man lyssnar och vilka beslut man tagit och varför. Låta folk känna sig hörda så att de vet att de kan påverka. Det du gjorde i detta meddelandet. Bara att ni inte glömmer det
Ett annat alternativ är att tillåta folk vissa beta-tjänster om de väljer att ha det. På så sätt kan eventuella fel och buggar korrigeras. Projekt/funktioner som användare inte alls tycker om kan formas direkt, istället för att först formas för att sedan formas om efter feedback. Eventuellt tas bort helt innan det är färdigt just för att det visat sig vara en dålig idé. Resurser och tid kan då läggas på annat.
Jag tror att det är ytterst viktigt att ta fram det som användarna faktiskt vill ha. De viktigaste funktionerna. Speciellt när ni säger att det kommer ta lite tid.
Eftersom att det är en wiki, där användarna själva står för informationen, är det nog bäst att fokusera på vilken information man eftersöker, hur den skall presenteras och framförallt att den är lätt att få fram (bland annat filter och sökfunktioner). Självklart skall den vara snabb och smärtfri att få tag på. Design osv. kan komma sen. Titta på bara på wikipedia. Så simpelt men ändå där man tittar först, även fast informationen ibland inte stämmer.
Ni har säkert tänkt på det mesta och bra koll och bra framtidsplaner. Jag gillar det ni gjort hittills.