Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Nya friluftsvänner i Lund-trakten?
- Trådstartare Niobe
- Start datum
Jag är så glad att vi fått igång lite aktiviteter i skåneregionen. Ditt förslag om en dagstur är lysande. Det kan bli så att Magnus och jag drar igång en vandring med övernattning i NV-skåne och då väljer jag det. Erbjudandet kvarstår om du vill ligga över ute! Annars är det väl bara en styrka att kunna genomföra två arrangemang på samma helg. Bara att välja efter tycker och smak.
Skrylle söndagen
Jag hänger gärna med på en tur på söndagen.
/Annette
Hej!
En dagstur i Skrylleområdet på söndagen skulle vara trevligt Bokskog är himla fint. Vilka känner för det?
/Anna
Jag hänger gärna med på en tur på söndagen.
/Annette
Buss
Det verkar vara så just nu iallafall, jag har också gått in på hemsidan nu. Det brukar gå en direkt buss ut dit, men det är nog under vår-sommar-höst perioden. Jag misstänker att den börjar gå kontinuerligt under april månad. Så just nu är det förbokning som gäller.
Men vi kan ju försöka samåka dit annars.
Hej!!
Annette, vet du vilken buss som är bäst till Skrylle? Kollade på skånetrafikens hemsida men blev lite förvirrad när det stod att man var tvungen att förboka om man vill till Skrylle. Är det så?
/Anna
Det verkar vara så just nu iallafall, jag har också gått in på hemsidan nu. Det brukar gå en direkt buss ut dit, men det är nog under vår-sommar-höst perioden. Jag misstänker att den börjar gå kontinuerligt under april månad. Så just nu är det förbokning som gäller.
Men vi kan ju försöka samåka dit annars.
övernattning
Svar från PO
Ja. det blir en tur med övernattning i Skäralid. Vi kommer att ta en liten tur på lördag eftermiddag och sova över i vindskydd i reservatet. Därefter kommer vi att samla in de som vill gå med över dagen, på söndag förmiddag. Detaljer om tid och plats i egna forumtråden.
Jag har med vilje legat lite lågt i din tråd men ni är så välkomna att gå med i Skäralid.
Svar från PO
Ja. det blir en tur med övernattning i Skäralid. Vi kommer att ta en liten tur på lördag eftermiddag och sova över i vindskydd i reservatet. Därefter kommer vi att samla in de som vill gå med över dagen, på söndag förmiddag. Detaljer om tid och plats i egna forumtråden.
Jag har med vilje legat lite lågt i din tråd men ni är så välkomna att gå med i Skäralid.
Hej!
Har precis hittat denna trevliga hemsida.
Letar också efter nya fridluftsvänner som gillar att vara ute.
Nån tur i SV Skåne?
Bor i Lund.
/Rickard
Har precis hittat denna trevliga hemsida.
Letar också efter nya fridluftsvänner som gillar att vara ute.
Nån tur i SV Skåne?
Bor i Lund.
/Rickard
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Elixirfilm i Lund 14 April! | Skåne | 0 | ||
Transport Lund/Malmö till Kjuge | Skåne | 0 |
Liknande trådar
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg