Ny cykelsajt..

Bok?

Har legat i snart en timme och läst om din "Virgintour"... är inte riktigt klar... men so far en riktigt trevlig läsning, man blir jäkligt sugen... jag kommer definitivt att fortsätta läsa om alla dina resor... gav du ut en bok så skulle jag köpa den!

Som du antyder så är det ju mycket text... det stör inte mig, eftersom du skriver så bra.

Skulle vara kul med fler bilder i anslutning till texten och kanske kartor... och sen så saknar jag en utrustningslista och feedback på den... du har ju gjort det ultimata pryltestet, inga "lådrecensioner" här inte...

När jag läser din text så tänker jag tillbaka på min och min sambo Malin`s första och hittills enda cykeltur från sthlm till västkusten... inte i närheten av dina prestationer.. men ändå ... känslan väcks till liv... och kanske kommer det upp något nytt ur den...

Nåja... hur nice som helst... finfin sängläsning några kvällar framöver...

Thomas

Senast ändrad:
Har läst lite från "No Mountain Madness". Jag kan bara konstatera att du skriver väldigt bra. Språket förmår att levandegöra resan, dina tankar osv. på ett träffsäkert sätt.

Mvh /Joel

hej och tack för all positiv kritik! mycket kul!

ang. Virgintour så såg jag precis att 2/3 har försvunnit under natten. Ingen aning om hur. Resten kommer förhoppningsvis vara på plats senare idag.

/Lars

som sagt: tack-kul att höra!!!

Nu ligger "virgintour" uppe igen. Jag hoppas den stannar där...

Ang. bilder: På de första tre resorna hade jag ingen digitalkamera och jag hade inte möjlighet att scanna hur många bilder som helst-tyvärr. På de andr två resorna finns det mycket fler bilder!

/Lars

Ja väldigt bra berättarstil, man fastar i texten direkt som flera redan skrivit. Man blir både peppad å deppad på samma gång när man läser sånt där, fanken att man inte ser till att ordna tid för så långa ledigheter.. :)

Inspiration

Inspiration till en egen långtur, jooda bara så svårt att slita sig från din nya sida. Ska dock försöka ta mig utanför 50-skyltarna i Herrljunga,gick ju bra i Falköping så varför skulle det inte gå nästgårds också.

Bra skrivet Lars... Ska kolla genom sajten när jag har lite mer tid. Lägger in länk till den om några dagar.

Lycka till på din nästa tur! Jag bjuder dig på alkoholfri öl i Iran när du kommer dit...

/Stellan
sandstorm.se

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg