Tack för er kritik, både ris och ros. Hur koderna ser ut eller vad det är för något är inget jag har brytt mej om, ännu mindre vet jag hur de "borde" vara. Att sidan blev till är en ren sump, jag satt och pysslade med Publisher och där går det ju att spara ner sidan i Html. Jag kanske är helt ute och seglar med att göra en hemsida i det programet, men vaddå, det funkar ju.
Sidan kommer med all säkerhet att fyllas på med mera äventyr, då jag hellre är ute än inne...
Igår så gjorde Johnny och jag ett, vad vi hoppas på, jätteklipp! Vi köpte en lappkåta i lättviktsmaterial för 8 personer, spltter ny på en Norsk auktionssajt och ropade in den för 650:- Ja, ni läste rätt..! Den verkar dessutom tillräckligt portabel att ta med sig ut då viken är 5,5 kg komplett med stång och spik.
Vi väntar med spänning och hoppas att den kommer till helgen. Det ska bli kanon häftigt att prova på för ingen av oss har någon erfarenhet av att bo i "kåta". Jag kan tänka mej att det är en konst att kunna elda i en sådan, utan att bli som en rökt böckling...
Så fort den kommer så testar vi och givetvis blir det både film och bilder av alltihopa.