Nu är det bevisat!!!!!

Hej alla glada!

Nu har vår påsktur publicerats på Utsidan, det tog lite tid efterson artikeln ska passera redaktionens granskande ögon. Gå till läshörnan och läs "lyckad påsktur i främmande sällskap"...... och haka på "trenden" så att vi får flera roliga turer att göra!

Ha det gott!

Annika

Det lät ju faktiskt jättetrevligt, och jag inser nu att min påsk säkerligen hade blivit mycket trevligare om jag hakat på ;)

Hoppas det blir fler tillfällen!!

Bra skrivet dessutom :)

Vilken trevlig artikel!
Bra skrivet och bra historia.. :)

Jag var ute igår till idag ensam, och kände att sällskap skulle vara kul, även om dom nu är okända :)
Fast jag vet inte riktigt hur nått sånt går att lösa här i Umeå med omnejd :)

Jag fick gå in genom Läshörnan - Reportage istället för Läshörnan - Aktuellt. Det verkar saknas lite text i den senare varianten :)

Låter som en härlig tur, hoppas att det blir fler!

/Hans

Hej på er,

kul att ni var några stycken som gillade artikeln! Och faktiskt, det var en de trevligaste påskturer som jag har gjort på länge. Trots allt blir det lite roligare om man kan få med sig lite sällskap ut även om det är skönt att strosa runt på egen hand också.

Tycker ni om att paddla får ni haka på St Anna-länken för vi är några stycken som far iväg över Kristi Himmels!

Hälsningar
Annika

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg