avslutad210712
Gäst
...............Om det sen är förorenat på den östra sidan där vattnet från Rabots glaciär rinner ut är en annan sak...............
*hrm* Borde liksom stå västra sidan
...............Om det sen är förorenat på den östra sidan där vattnet från Rabots glaciär rinner ut är en annan sak...............
Tror ni man märker även ytterst små mängder?
Med tanke på att de strax innan fick instruktioner från flygledningen att gå ned till 2000 meters höjd och att Keb är ca 2100 meter högt, så känns det ju inte som någon stor gåta hur kraschen gick till. Särskilt inte i den vädersituation som rådde vid olyckstillfället.http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15213781.ab
Kan ju bli intressant att se vad som hörs på inspelningen. Kanske får vi svaret på hur det gick till...
Med tanke på att de strax innan fick instruktioner från flygledningen att gå ned till 2000 meters höjd och att Keb är ca 2100 meter högt, så känns det ju inte som någon stor gåta hur kraschen gick till. Särskilt inte i den vädersituation som rådde vid olyckstillfället.
Aha! Det kände jag inte till (har inte läst hela tråden). Klantig flygledning, minst sagt....
Varför förutsätter du att det är flygledningen som klantat sig?
Varför förutsätter du att det är flygledningen som klantat sig?
Alla som läser mitt inägg noga kan där se att mitt påstående baseras på citerat inlägg. Jag förtydligar även att jag inte läst hela tråden.
Det är svaret på din fråga.