Vilka har köpt?
Jag har haft förmånen att få teckna köp ca 6-9 månader innan de kom ut på marknaden. Norra har varit mycket duktiga på att tala om hur utvecklingen gått till, val av material och orsak till valen. De har också hållit oss kunder uppdaterade på leveransdatum. Upplever en mycket hög servicegrad.
När man får ett personligt handskrivet brev med tack för att man hjälpt till att komma igång med verksamheten känns det extra bra.
Efter att ha haft och provat några veckor är jag imponerad av både modell och material. Personligen har jag svårt att recensera innan riktigt hårdtestning under lång tid. I jämförelse med både Lundhags och Fjällräven tycker jag dessa är mycket likvärdiga.
Jag hoppas verkligen att Norra ska fortsätta att utveckla goda produkter för oss utemänniskor. Att unga människor vågar göra en satsning för att underlätta för kunderna tycker jag är väl värt att sponsra. Säkert kommer de göra missar och göra felval, förhoppningsvis ska konstruktiv återkoppling från oss kunder hjälpa dom att utvecklas till att bli ännu bättre.
Jag hoppas också att de ska kunna bli så pass stora att de har råd att gå via andra kanaler till oss kunder.
Nöjd Norra kund