Re: R250
Om du kollar mitt inlägg ovan så hittar du en länk till R250 hos Mobilvasa, dom har oxå 310:an.
I valet mellan 250 och 310 så finns det inte mycket annat att säga än: 250!!!
Varför man skulle välja en 310 som inte bara är en av de fulaste telefonerna som tillverkats, Motorola 3200 inräknad, men oxå har en mjukvara/funktionalitet som påminner väldigt mycket om nämnda Motorola...
/Ulf
pjurka; sa:Hurdan är R250?
Vad skiljer den från 310?
Jag fattar inte varför Ericsson lagt ned tillverkningen av 310:an - helt råpuckat.
Jag var så otroligt nöjd med min. Den har funkat att bada med (voltade med kajaken och låg i vattnet skapligt länge).
Har tappat den i gatan x antal gånger (och dessutom kastat kubb med den - jag behövde en extra pinne...)
Så helst skulle jag vilja ha en ny 310 - någon som vet en affär i Sthlm som fortfarande har nya 310r kvar?
/p
Om du kollar mitt inlägg ovan så hittar du en länk till R250 hos Mobilvasa, dom har oxå 310:an.
I valet mellan 250 och 310 så finns det inte mycket annat att säga än: 250!!!
Varför man skulle välja en 310 som inte bara är en av de fulaste telefonerna som tillverkats, Motorola 3200 inräknad, men oxå har en mjukvara/funktionalitet som påminner väldigt mycket om nämnda Motorola...
/Ulf