Nograd

Söker återförsäljare för Nograd och då deras "mjuka" bälten i första hand.
Någon som känner till någon återförsäljare??

Jag och tjejen har varsitt. Köpt på fabriksutförsäljning i Stockholm för flera år sen. Mycket bra speciellt när man går med ryggsäck. Lyckas inte googla fram något annat än Nograd jeans tyvärr.

Ja, de är grymt sköna! Har inte hittat något annat märke som liknar dem.
Knepigt, de sålde dem på Naturkompaniet i stan till för ett år sedan drygt sedan...
Har googlat fram ett företag i tyskland som jag tror säljer, http://www.bergfreunde.de/nograd-aerobelt-guertel/Tänkte jag skulle sluppit beställa från utlandet, men får väl bita i det sura...
Frågan är om företaget är att lita på?
Vill gärna ha ett par till så det blir väl till att chansa. :)

Sitter och väntar på mitt paket från dom just nu, beställde i onsdags kväll/natt och paketet kom fram till stockholm i fredags (tyvärr stannade de där över helgen men på måndag så...)

Så snabba ryck och än så länge verkar allt mycket bra. Ända negativa är att frakten kostade 15€ från dom. Tänk också på att dom skickat med DHL som har förmåga att försöka lämna paketen hemma under dagtid... Jag har turen att kunna adressera paketen till mitt jobb så man slipper bekymra sig för det, men kanske inte alla som kan lösa det så.

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg